Την πρώτη θέση κατέκτησε η Εξυπηρέτηση Πελατών της WIND στο διαγωνισμό “CRMGrandPrix 2013”, που έλαβε χώρα την Παρασκευή 11 Ιουλίου σε ειδική εκδήλωση.
Η εταιρεία τιμήθηκε με το ανώτερο βραβείο GOLD στην κατηγορία Telephone Response έως 50 εκπροσώπους σε αναγνώριση των υπηρεσιών που προσφέρει μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
«Η σημαντική αυτή διάκριση είναι το επιστέγασμα της δέσμευσης τόσο της Διοίκησης της εταιρείας όσο και των ίδιων των εργαζομένων στην Εξυπηρέτηση Πελατών για την παροχή της πλέον ολοκληρωμένης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης σε κάθε πελάτη, η οποία διασφαλίζει συνεχώς την ακρίβεια της ενημέρωσης, την εγκυρότητα και πληρότητα της παρεχόμενης πληροφορίας, καθώς και το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη» δήλωσε ο Γιάννης Τσαγιάννης, Customer Operations Director της WIND Ελλάς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της WIND υποδέχεται μηνιαίως πάνω από 250.000 κλήσεις για θέματα κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και internet. Περισσότερο από το 80% των συνδρομητών εξυπηρετείται σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα, ενώ από το πρώτο τηλεφώνημα παρέχεται επίλυση σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80%.
Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Hellas, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρίας στην παροχή «Multichannel Customer Experience Management Outsourcing» στον κόσμο, με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων ContactCenters κάθε χώρας. Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός διεξήχθη φέτος για 15η συνεχή χρονιά και περιελάμβανε συμμετοχές από 44 εταιρείες που απασχολούν συνολικά πάνω από 2.000 εργαζόμενους σε τμήματα εξυπηρέτησης πελατών οι οποίοι καθόλη τη διάρκεια του διαγωνισμού δέχτηκαν 1.320 «Μυστικές Κλήσεις».