O GS1 Association Greece, ο μοναδικός εξουσιοδοτημένος φορέας στην Ελλάδα για την διαχείριση των προτύπων GS1 και την έκδοση GS1 κωδικών barcodes, παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία την νέα του υπηρεσία προς τις ελληνικές επιχειρήσεις, που είναι η δημιουργία του ελληνικού Datapool, με το όνομα HellaSync.
Η παρουσίαση της καινοτόμου πλατφόρμας που αφορά στο συγχρονισμό δεδομένων μεταξύ του λιανεμπορίου και των προμηθευτών και τη δυνατότητα μέγιστης πληροφόρησης μέσω κοινών και αξιόπιστων πληροφοριών, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της 10ης Ιουλίου, στο ξενοδοχείο Holiday Inn Athens, παρουσία εκπροσώπων των σημαντικότερων φορέων, λιανεμπόρων, προμηθευτών και δημοσιογράφων. Στην παρουσίαση συμμετείχαν η πορτογαλική εταιρία παροχής λύσεων λογισμικού Saphety η οποία υλοποίησε την πλατφόρμα HellaSync διαθέτοντας μεγάλη εμπειρία σε παρόμοιες εφαρμογές με αντίστοιχα γραφεία GS1 του εξωτερικού, και η εταιρία Retail@Link, εξειδικευμένος πάροχος λύσεων διασύνδεσης μεταξύ επιχειρήσεων και μέλος του ομίλου Entersoft, με 10-ετή γνώση & εμπειρία στην εξυπηρέτηση της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία έχει αναλάβει την υποστήριξη του ΗellaSync στην ελληνική αγορά για λογαριασμό του GS1 Association Greece.
Το HellaSync είναι ένα είδος ηλεκτρονικού καταλόγου που δημιουργήθηκε από τον GS1 Association Greece για την ελληνική αγορά με σκοπό τη διευκόλυνση και αποτελεσματικότητα της λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας. Απευθύνεται σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως δραστηριότητας, σε λιανέμπορους, χονδρέμπορους, διακινητές, κατασκευαστές, παραγωγούς, προμηθευτές, κ.ά. Το HellaSync βασίζεται στα πρότυπα GS1 και θα είναι ένα από τα πιστοποιημένα GDSN datapools στον κόσμο που, μέσω του GS1 Global Data Synchronization Network, δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να συνδεθούν με το GS1 Global Registry®, που σήμερα περιλαμβάνει πάνω από 13.000.000 κωδικούς προϊόντων και χρησιμοποιείται από περίπου 25.000 επιχειρήσεις στον κόσμο.
Οι συναλλασσόμενοι εξασφαλίζουν ομαλότερες, ταχύτερες και λιγότερο δαπανηρές διαδικασίες κατά τις μεταξύ τους συναλλαγές. Συγκεκριμένα τα οφέλη από τον συγχρονισμό δεδομένων μέσω του HellaSync συνοψίζονται στα παρακάτω:
Καλύτερη Διαχείριση Κατηγοριοποίησης και Προώθησης
- Καλύτερη πρόβλεψη των αποθεμάτων
- Ταχύτερη και ευκολότερη εισαγωγή, έκθεση και προώθηση νέων προϊόντων
- Απλοποιημένες αναφορές ανά κατηγορία
- Ευκολότερες αλλαγές ή προσθήκες στα είδη ή τις τιμές των καταλόγων
Ευκολότερη Διαχείριση Δεδομένων
- Εξοικονόμηση κόστους
- Περιορισμένη ανάγκη τήρησης πολλαπλών καταλόγων
- Εξάλειψη ανάγκης για διασταύρωση δεδομένων
- Λιγότερα υπόλοιπα εισπρακτέων λογαριασμών
- Λιγότερα λάθη στις παραγγελίες, στις τιμολογήσεις και στις παραδόσεις
- Λιγότερες διεκπεραιωτικές εργασίες – Πιο αποδοτικοί Εργαζόμενοι
Βελτιστοποίηση των Logistics
- Βελτιωμένες διαδικασίες ιχνηλασιμότητας
- Ακριβείς πληροφορίες για διαστάσεις και βάρη
- Αποστολές & Παραλαβές χωρίς λάθη – Λιγότερες επιστροφές και έκτακτες παραγγελίες
- Λιγότερα backorders – Μειωμένα αποθέματα
- Μείωση φθορών/αγνώστων απωλειών
- Ακριβέστερο picking
Περισσότεροι Ικανοποιημένοι Καταναλωτές
- Μεγαλύτερη διαθεσιμότητα στο ράφι
- Έγκυρη και άμεσα διαθέσιμη πληροφόρηση
- Περισσότερες προσφορές
- Μικρότερος χρόνος αναμονής στα ταμεία
Η Πρόεδρος του GS1 Association Greece, κα Mαρία Κόντου, κατά την παρουσίαση του HellaSync, τόνισε: «Θέτουμε ως προτεραιότητά μας την παροχή νέων δυναμικών εργαλείων προς τα μέλη μας, όπως η υπηρεσία HellaSync, προσδοκώντας στη βελτίωση λειτουργίας της αλυσίδας εφοδιασμού και ταυτόχρονα στην εξασφάλιση βέλτιστων πρακτικών για τον συγχρονισμό δεδομένων των προϊόντων, καθώς η πλατφόρμα δημιουργείται με τα πρότυπα που ορίζονται από το Παγκόσμιο Δίκτυο Συγχρονισμού Δεδομένων GDSN του GS1».
Η κα Britta Balden, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Retail@Link μίλησε για την υποστήριξη της πλατφόρμας HellaSync στην ελληνική αγορά και δήλωσε: «Το HellaSync, το ελληνικό Datapool, στοχεύει στη λειτουργική βελτιστοποίηση & το αμοιβαίο όφελος μεταξύ εμπορικών συνεργατών. Η Retail@Link, με περισσότερα από 10 έτη εμπειρίας στην παροχή Συνεργασιακών SaaS Υπηρεσιών στον κλάδο, αναλαμβάνει την άμεση εισαγωγή των ελληνικών επιχειρήσεων στην υπηρεσία, καθώς και τη διαρκή υποστήριξή τους, με στόχο τη μέγιστη αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων του HellaSync, σε ολόκληρο το εύρος της εφοδιαστικής αλυσίδας».
O κ. João Pereira, Chief Business Development Officer της εταιρίας Saphety, δήλωσε σχετικά: «Στόχος μας ήταν να γίνουμε ο καλύτερος συνεργάτης των κατά τόπους GS1 ανά τον κόσμο, χωρίς να επέμβουμε στην στρατηγική τους, αλλά παρoυσιάζοντας την ιδανική λύση σύμφωνα με το πρότυπο “Software as a Service (SaaS)”. Συμπληρωματικά, η ευελιξία της προσφερόμενης λύσης επιτρέπει την σύνδεση με άλλες υπηρεσίες συγχρονισμού δεδομένων οι οποίες απαντούν σε συγκεκριμένες απαιτήσεις Β2C και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 1169/2011”.