Την ενιαία εξυπηρέτηση πελατών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας προωθεί η Wind.
Μέχρι τώρα τους πελάτες της σταθερής τηλεφωνίας εξυπηρετούσε η Teleperformance, ενώ η ίδια η Wind είχε αναλάβει την κινητή και το συνδυαστικό πακέτο της εταιρείας. Στο εξής και τα δύο callcenter θα εξυπηρετούν ενιαία όλους τους συνδρομητές, χωρίς πάντως να αλλάξουν τα νούμερα κλήσης εξυπηρέτησης πελατών (1260 και 13800).
Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές της Wind η όλη κίνηση σχετίζεται με το αυτονόητο της καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών και δεν υπάρχει θέμα να σταματήσει η εταιρεία να έχει και εσωτερικά τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Σημειώνεται ότι το 40% της πελατειακής βάσης της Wind στη σταθερή τηλεφωνία έχει και υπηρεσίες κινητής από την ίδια εταιρεία και ως εκ τούτου ένα μεγάλο μέρος των τηλεφωνημάτων των πελατών αφορούσαν και τις δύο υπηρεσίες.