Ολοκληρώθηκε χτες το διήμερο Ericsson TV Day, το οποίο διοργάνωσε για πρώτη φορά στην Αθήνα η Ericsson, παρουσιάζοντας τις τελευταίες τεχνολογίες TV σε τηλεοπτικούς παρόχους (TV Broadcasters), παρόχους τηλεπικοινωνιών και άλλους ενδιαφερόμενους.
Στην εκδήλωση, που οργανώθηκε σε συνεργασία με τον τοπικό συνεργάτη Telmaco Α.Ε., εξειδικευμένα στην τηλεόραση στελέχη της Ericsson απο την Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσίασαν τις προβλέψεις της εταιρείας για το μέλλον της τηλεόρασης και τις τελευταίες καταναλωτικές τάσεις της παγκόσμιας αγοράς τηλεόρασης όπως αυτές αποτυπώνονται στη σχετική πρόσφατη έρευνα του Ericsson Consumer Lab.
Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις της Ericsson προβλέπεται ότι το 50% όλης της κίνησης δεδομένων σε δίκτυα κινητών επικοινωνιών θα προέρχεται από video το 2019. Καθώς η προθυμία των καταναλωτών να πληρώσουν για video αυξάνεται, το video επί πληρωμή μετατρέπεται ταχέως σε μελλοντικό “killer” application (ή κατ’ άλλους, υποκατάστατο της φωνής) για τους παρόχους, οδηγώντας έτσι τις επενδύσεις σε δίκτυα και αποτελώντας κρίσιμο παράγοντα όσον αφορά την προσφορά υπηρεσιών LTE και την αύξηση της κίνησης.
Σε αυτό το πλαίσιο, η δυνατότητα υψηλής συμπίεσης αναμένεται να διαδραματίσει εξέχοντα ρόλο στην ικανοποίηση του καταναλωτή μέσω της απόλαυσης άριστης εμπειρίας, με τον πλέον αποδοτικό τρόπο από οικονομικής πλευράς. Κατά τη διάρκεια του Ericsson TV Day στην Αθήνα, το ενδιαφέρον εστιάζεται και στις πλέον εξελιγμένες και πρωτοποριακές τεχνικές συμπίεσης, όπως π.χ. το HEVC, για τη βελτιστοποίηση της χρήσης και την αύξηση της αποδοτικότητας του δικτύου.
Στο διήμερο, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δουν παρουσιάσεις και επιδείξεις των λύσεων και υπηρεσιών του χαρτοφυλακίου TV και συμπίεσης video της Ericsson, όπως UHDTV (Ultra High Definition TV), Multiscreen TV και HEVC (High Efficiency Video Compression).
Από τους κεντρικούς ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ο Γιώργος Μαθιός, Διευθύνων Σύμβουλος της DIGEA Α.Ε., ενός από τους δύο Παρόχους Δικτύου Ψηφιακής Τηλεόρασης στην Ελλάδα. Ο κ. Μαθιός παρουσίασε τις τελευταίες τάσεις της Ελληνικής αγοράς τηλεόρασης και μοιράστηκε τις απόψεις του για το μέλλον της τηλεόρασης στη χώρα μας. Σύμφωνα με τον κ. Μαθιό: «Η Ψηφιακή Μετάβαση της Επίγειας Τηλεόρασης γίνεται στην χώρα μας σε μια χρονική στιγμή ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων που έρχονται από την Παγκόσμια Τηλεοπτική Αγορά, οι οποίες συναντιούνται με συστημικές αλλαγές του μοντέλου λειτουργίας της εγχώριας αγοράς. Αυτή η συνάντηση αποτελεί πρόκληση αλλά και ευκαιρία, σε έναν κόσμο όπου η ‘συνεργασία’ θα αντικαταστήσει σε ένα βαθμό τον ‘ανταγωνισμό’».
«Η σημερινή εκδήλωση ειναι μία ακόμη απόδειξη του ισχυρής δέσμευσης που έχει η Ericsson στον κλάδο της τηλεόρασης γενικά -και στην Ελληνική αγορά TV ειδικότερα. Εκτός από την επίδειξη των πλέον μοντέρνων τεχνολογιών και υπηρεσιών συμπίεσης video, στα πλαίσια της εκδήλωσης ανακοινώνουμε τη διεξαγωγή της πρώτης μελέτης για την συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών TV, η οποία θα ξεκινήσει το φθινόπωρο, ενώ τα αποτελέσματα αναμένεται να ανακοινωθούν μέχρι το τέλος του έτους», ανέφερε ο Σωτήρης Βασιλειάδης, Head TV & Media για το Hub της Νοτιοανατολικής Ευρώπης από την Ericsson.
O Dr. Giles Wilson, Head of TV Compression, στην Ericsson δήλωσε: «Καθώς οι απαιτήσεις απόδοσης όσον αφορά την κατανάλωση video αυξάνονται ταχύτατα, η προσέγγιση της Ericsson είναι να ενοποιήσει όλες τις πλατφόρμες συμπίεσης video μέσω της λύσης Ericsson Virtualized Encoding, ούτως ώστε να εξασφαλίζεται απόδοση best-in-class, απλοποίηση διαδικασιών, μειωμένα επιχειρησιακά βάρη και πολύ μεγαλύτερη ευκινησία στην ανάπτυξη υπηρεσιών. Οι πελάτες μας, TV Broadcasters και Πάροχοι Ολοκληρωμένων Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών, καλωσορίζουν αυτή μας την προσέγγιση».
Από το 2007, η Ericsson έχει κάνει οκτώ σημαντικές εξαγορές στην τεχνολογία και τις υπηρεσίες για TV, με αποτέλεσμα σήμερα η Ericsson να είναι πρώτη στην αγορά IPTV με μερίδιο αγοράς μεγαλύτερο από 25%, να εξυπηρετεί 18 εκατομμύρια οικιακούς συνδρομητές και να παρέχει 70 προηγμένες υπηρεσίες TV (Συμβουλευτική, Υπηρεσίες Διαχείρισης Τηλεοπτικών Μεταδόσεων, κλπ.) σε παρόχους TV ανά τον κόσμο.