Ο όμιλος WPP ανακοίνωσε ότι η θυγατρική του Millward Brown, εταιρεία ερευνών brand, media και επικοινωνίας, εξαγόρασε την EffectiveBrands, μια από τις μεγαλύτερες συμβουλευτικές εταιρείες marketing strategy διεθνώς.
Η EffectiveBrands έχει έδρα το Άμστερνταμ, τα έσοδά της για το έτος έως τις 31 Μαρτίου 2014 ανήλθαν στα 14,1 εκατ. ευρώ και διαθέτει πελάτες όπως οι Pernod Ricard, Virgin, Unilever και PepsiCo. Η Millward Brown θα ενώσει την EffectiveBrands με την Millward Brown Optimor για να σχηματίσει την Millward Brown Vermeer.
Η τελευταία θα εργάζεται με CMOs και ηγετικά brands γύρω από το «γιατί, τι και πως» του marketing με σκοπό την επίτευξη ανάπτυξης. Στα βασικά εργαλεία της περιλαμβάνονται η βάση αξιολόγησης BrandZ, σύμφωνα με την οποία δημιουργείται το ετήσιο BrandZ Top 100 των διεθνών brands με την μεγαλύτερη αξία, καθώς και το ερευνητικό πρόγραμμα CMO Marketing 2020.