Σε αλλαγή της marketing και διαφημιστικής στρατηγικής της προχωρά η Apple, στοχεύοντας στην ενίσχυση της υπάρχουσας αντίστοιχης in-house ομάδας της, φτάνοντας στο σύνολο τα 1.000 άτομα από τα 300 που διέθετε πέρυσι.
Η κίνηση αυτή έρχεται μετά από κριτικές ότι η εταιρεία δεν καινοτομεί πλέον στους συγκεκριμένους τομείς και ότι η επιτυχημένη διαφημιστική της πορεία έχει ατονήσει. Σύμφωνα με πληροφορίες, τους τελευταίους μήνες, η Apple έχει πλησιάσει πολλά στελέχη από διάφορα agencies και έχει καταφέρει να αποσπάσει αρκετά, ακόμα και από μεγάλα agencies με τα οποία συνεργάζεται, όπως η TBWA/MAL.
Επιπλέον, προωθεί την δημιουργία ολοκληρωμένου in-house production unit, για την παραγωγή διαφημιστικών, και όχι μόνο, έργων. Αξίζει να σημειωθεί ότι, η Apple προχώρησε το 2013 και στην αύξηση της διαφημιστικής της δαπάνης φτάνοντας τα 812 εκατ. ευρώ, σε σχέση με τα 738 εκατ. του 2012 και τα 688 εκατ. του 2011.
Πηγή: Marketing Week