Μέσα σε ένα χρόνο, η καμπάνια της BaaS στο Facebook για το brand Friso στο Μεξικό κατάφερε να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη κοινότητα παγκοσμίως στον τομέα των παιδικών τροφών και να αυξήσει τις πωλήσεις της εταιρίας κατά 27%.
Είναι μεγάλη στιγμή για ένα agency να αναγνωρίζεται η δουλειά του σε διεθνές επίπεδο. Η καμπάνια της BaaS για το brand Friso στο Μεξικό έγινε case study από το ίδιο το Facebook! Mια καμπάνια που ξεκίνησε στις αρχές του 2013, κατάφερε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη κοινότητα στο Facebook παγκοσμίως, στον τομέα των παιδικών τροφών. Και το σημαντικότερο, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων του γάλατος Friso στο Μεξικό κατά 27%!
Μία μεγάλη ομάδα δούλεψε με μεράκι και ανέβασε τον πήχη πολύ ψηλά, αποδεικνύοντας τελικά ότι το social media marketing φέρνει πράγματι απτά αποτελέσματα, όταν γίνεται σωστά, με επαγγελματισμό και πάθος.
Tα νούμερα που πέτυχε ήταν πρωτόγνωρα για τα ελληνικά δεδομένα: Για πρώτη φορά καμπάνια ελληνικού agency ξεπέρασε τους 1.000.000 fans και έφερε τέτοια αποτελέσματα! 5 εκατομμύρια stories δημιουργήθηκαν από τους χρήστες του Facebook. Πέτυχε reach πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες, με πολλά posts να λαμβάνουν εκατοντάδες χιλιάδες likes, δημιουργώντας virality που έφτανε ακόμα και 40 εκατομμύρια χρήστες.
Πατήστε εδώ για να δείτε το case study όπως γράφτηκε από το ίδιο το Facebook.