Ο όμιλος Omnicom Group ήρθε σε συμφωνία ύψους 230 εκατ. δολ. με το Twitter για το τμήμα media services.
Το deal θα έχει διάρκεια δύο ετών, και, εκτός των άλλων, προβλέπει την συγχώνευση της μονάδας ad buying της Omnicom με το mobile ad exchange MoPub του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.
Η συμφωνία, την οποία επιβεβαίωσε το Twitter, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, θα διασφαλίζει διαφημιστικά ποσοστά και πρόσβαση στο απόθεμα για της εταιρείες του ομίλου Omnicom.
Σε δηλώσεις του σχετικά με τη σύναψη της συμφωνίας, ο Jonathan Schaaf, president of U.S. Digital Investment του Omnicom Media Group, ανέφερε: «το Twitter έχει αποτελέσει μεγάλο διαφημιστικό συνεργάτη για τις εταιρείες μας στο παρελθόν. Θέλουμε να δημιουργήσουμε πιο στενή επιχειρηματική επαφή μαζί του, η οποία θα εκτείνεται πέρα από το media buying».