Η Sony πρόκειται να διαθέσει την κονσόλα νέα γενιάς PlayStation 4, στην πολυπληθή αγορά της Κίνας, μετά την άρση των περιορισμών που είχε επιβάλει η τελευταία στις εισαγωγές video games και παιχνιδομηχανών.
Η Sony θα ακολουθήσει το παράδειγμα της μεγάλης της ανταγωνίστριας, στον συγκεκριμένο τομέα, της Microsoft, η οποία είχε ανακοινώσει ότι θα διαθέσει το Xbox One στην Κίνα τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Για την είσοδο του PlayStation 4 στην κινεζική αγορά η Sony θα δημιουργήσει δύο κοινοπραξίες με την κινεζική εταιρεία Shanghai Oriental Pearl Group, που εδρεύει στη Σαγκάη. Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο η Oriental Pearl Group όσο και η BesTV, με την οποία θα συνεταιρισθεί η Microsoft, ανήκουν στη Shanghai Media Group.
Οι νέες εταιρείες που θα δημιουργηθούν θα αναλάβουν και διαφορετικά καθήκοντα: η μία πρόκειται να ασχοληθεί με το κομμάτι της κατασκευής και διάθεσης του hardware (δηλαδή των PS4) ενώ η άλλη πρόκειται να ασχοληθεί με τη διαχείριση και διάθεση των online υπηρεσιών και τη διάθεση του λογισμικού (video games).
Βασισμένο σε δικές του πηγές, το Engadget σημειώνει ότι η Sony «θα προσφέρει ποιοτικά video games που θα είναι σύμφωνα με τις εθνικές συνθήκες της Κίνας και τις ιδιαίτερες προτιμήσεις των ντόπιων χρηστών, σύμφωνα με τις σχετικές κυβερνητικές πολιτικές». Προφανώς, δηλαδή το κομμάτι του software θα είναι πλήρως προσαρμοσμένο και διαμορφωμένο στις προϋποθέσεις που θέτουν οι κινεζικές αρχές.
Προς το παρόν δεν ανακοινώθηκε η ακριβής ημερομηνία κυκλοφορίας του PlayStation 4 στην Κίνα. Ωστόσο, αναμένεται ότι ο γίγαντας της Άπω Ανατολής θα αποτελέσει το νέο πεδίο «αντιπαράθεσης» ανάμεσα στις Sony και Microsoft.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια η Microsoft υπολογίζει ότι στην Κίνα βρίσκονται μισό δισεκατομμύριο gamers, ενώ τα έσοδα από τα παιχνίδια σε PC, κινητά και Διαδίκτυο στη χώρα ξεπέρασαν τα 13 δισεκατομμύρια δολάρια το 2013, σύμφωνα με το Bloomberg.
Πηγή: Η Ναυτεμπορική