Στην κορφή των brands με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως βρίσκεται η Google, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση «Brandz» της Millward Brown.
Η αξία του brand της Google αυξήθηκε κατά 40% συγκριτικά με πέρυσι, και με συνολική αξία 158,84 δισ. δολ., βρέθηκε στην κορυφή, ξεπερνώντας το αντίστοιχο της Apple, έπειτα από τέσσερα χρόνια.
Η Apple με πτώση του brand της κατά 20% σε σχέση με πέρυσι, βρίσκεται πλέον στη δεύτερη θέση στον κόσμο με αξία 147,88 δισ. δολ. Στην τρίτη θέση ακολουθεί η IBM με αξία 107,54 δισ. δολ. και στην τέταρτη θέση η Microsoft με 90,18 δισ. δολ.
Σύμφωνα με τον Benoit Tranzer, επικεφαλής αναλυτή της Millward Brown, η άνοδος της Google οφείλεται στη δυναμική της παρουσία στα wearables, καθώς και στις σημαντικές επενδύσεις στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης.
Από πλευράς κλάδων, ο τεχνολογικός διαθέτει την μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως με 841,48 δισ. δολ., αυξημένος κατά 16% συγκριτικά με πέρυσι, και ακολουθεί ο κλάδος των επικοινωνιών με 330,43 δισ. δολ., αυξημένος κατά 8% από πέρυσι.
Η ένατη ετήσια έκθεση της Millword Brown με τα εκατό κορυφαία σε αξία brands, είναι διαθέσιμη εδώ.