Η Intel Corporation ανακοίνωσε ότι ο Steven Fund, στέλεχος του κλάδου με μεγάλη εμπειρία στο μάρκετινγκ και το branding, αλλά και τη διαχείριση και τη δημιουργία μερικών από τα πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, αναλαμβάνει θέση εταιρικού αντιπροέδρου και Chief Marketing Officer, ο οποίος θα αναφέρεται απευθείας στον CEO της Intel, Brian Krzanich.
Η Intel δήλωσε ότι ο κ. Fund θα είναι υπεύθυνος για ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει την παγκόσμια στρατηγική μάρκετινγκ της Intel, τη διαχείριση της μάρκας, την τοποθέτηση προϊόντων, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση, το μάρκετινγκ προς τους συνεργάτες, το μάρκετινγκ του καναλιού πωλήσεων λιανικής, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την εταιρική επικοινωνία σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο κ. Fund θα ενταχθεί στο ανθρώπινο δυναμικό της Intel στις 2 Ιουνίου.
Ο κ. Fund έρχεται στην Intel από την Staples, στην οποία κατείχε τη θέση του ανώτερου αντιπροέδρου μάρκετινγκ παγκοσμίως, ενώ συμμετείχε στην ηγετική ομάδα της εταιρείας. Η Staples είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο στον κλάδο των προϊόντων γραφείου.
Στη Staples, ο κ. Fund δημιούργησε το κέντρο αριστείας παγκόσμιου μάρκετινγκ της εταιρείας, δημιουργώντας μια ενοποιημένη ομάδα σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα και γεωγραφική περιοχή της εταιρείας. Ενίσχυσε την επικοινωνία της Staples, το ψηφιακό μάρκετινγκ και τις δυνατότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναδιάρθρωσε την προσέγγιση της εταιρείας προς εξωτερικούς φορείς. Καθοδήγησε επίσης την επανατοποθέτηση της μάρκας Staples μέσα από το νέο όραμα της εταιρείας, την καινούρια υπόσχεση της μάρκας και το νέο σλόγκαν.
«Ο Steve έχει αναλάβει ηγετικούς ρόλους υψηλών απαιτήσεων, ενώ παράλληλα συνέβαλε στη δημιουργία κορυφαίων εμπορικών σημάτων σε μερικές από τις πλέον κορυφαίες εταιρείες στον κόσμο», δήλωσε ο CEO της Intel, Brian Krzanich. «Καθώς ο κλάδος μας και οι επιχειρήσεις μας αλλάζουν, πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο που αναπτύσσουμε, κατασκευάζουμε και εμπορευόμαστε τα προϊόντα μας και ο ρόλος του Steve θα μας προσφέρει ένα σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς προχωράμε μπροστά. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με την προσθήκη του Steve στην ομάδα των στελεχών μας, και το ρόλο του για τις δραστηριότητες μάρκετινγκ της Intel σε όλο τον κόσμο, καθώς εξελίσσουμε τον κλάδο την εταιρεία μας στο επόμενο κύμα των τεχνολογιών πληροφορικής.»
Πριν από την Staples, ο κ. Fund εργάστηκε στην Procter and Gamble, στην οποία ηγήθηκε της παγκόσμιας επέκτασης του προϊόντος Gillette Fusion, του οποίου οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε 1 δισ. δολάρια, γρηγορότερα από οποιοδήποτε άλλο εμπορικό σήμα στην ιστορία της P&G. Νωρίτερα στη σταδιοδρομία του κατείχε ηγετικές θέσεις στην εταιρεία Pepsi-Cola.