Αυξημένες κατά 33% συγκριτικά με πέρυσι, παρουσιάζονται οι παραδόσεις smartphones στο α΄ τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με έρευνα της Strategy Analytics, με 285 εκατ. συσκευές.
Στην κορυφή της σχετικής λίστας παρέμεινε η Samsung με παραδόσεις 89 εκατ. συσκευών και ακολούθησε η Apple με 43,7 εκατ. συσκευές. Ωστόσο το μερίδιο αγοράς για αμφότερες τις εταιρείες, παρουσιάζεται μειωμένο.
Το ποσοστό της Samsung ανήλθε σε 31,2%, έναντι 32,4% πέρυσι, με την πτώση αυτή να είναι η πρώτη καταγεγραμμένη από το 2009, ενώ της Apple ήταν 15,3%, έναντι 17,5% την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Όπως αναφέρουν οι αναλύσεις της Strategy Analytics, η πτώση οφείλεται για τη μεν Samsung στον ανταγωνισμό από την Apple για τις high-end συσκευές και από τις κινέζικες εταιρείες για τις low-end συσκευές, για τη δε Apple, στην έλλειψη συσκευών μεσαίας κατηγορίας.
Στον αντίποδα, σημαντικά ενισχυμένο παρουσιάζεται το μερίδιο στην αγορά τόσο για την Huawei, λόγω κυρίως της επέκτασής της στις ευρωπαϊκές αγορές, όσο και για τη Lenovo με την πολιτική που ακολουθεί σε αγορές όπως η Ρωσία. Το συνολικό μερίδιό τους στην αγορά φτάνει στο 4,7%.