Αυξημένες δαπάνες για marketing νέων προϊόντων και κυρίως τηλεοράσεων, εν όψει Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου ανακοίνωσε χτες η LG Electronics.
Οι Νοτιοκορεάτες κατασκευαστές ανακοίνωσαν για το πρώτο τρίμηνο του έτους αυξημένα λειτουργικά κέρδη κατά 44%, γεγονός που οφείλεται εν πολλοίς στα μειωμένα κόστη για marketing καταναλωτικών προϊόντων, τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Ωστόσο, η φιλοδοξία της LG για αύξηση κερδοφορίας και στην αγορά τηλεοράσεων, ειδικά εν όψει Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, οδηγεί σε αύξηση δαπανών για marketing. Κάτι τέτοιο θα έχει αναμφίβολα αντίκτυπο στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας για το β’ τρίμηνο του έτους, καθώς αναμένεται μειωμένη κερδοφορία σε σχέση με το πρώτο.
“Η εντατικοποίηση του ανταγωνισμού στην αγορά των τηλεοράσεων θα είναι δύσκολο να διατηρήσει το επιχειρηματικό κέρδος στο ίδιο επίπεδο που παρατηρήθηκε το πρώτο τρίμηνο”, ανέφερε σε δημοσιογράφους στέλεχος της εταιρείας.