«Αν υπάρχει κάποιος οργανισμός σήμερα, στη χώρα, που να μπορεί να δώσει, πέρα από κάθε αμφιβολία, θετικό περιεχόμενο στη λέξη “αλλαγή” αυτός είναι ο Όμιλος ΟΤΕ», ανέφερε μεταξύ άλλων, η κα Έλενα Παπαδοπούλου, Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού Ομίλου ΟΤΕ, κατά την ομιλία της στο ετήσιο συνέδριο του Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ).
Η κα Παπαδοπούλου περιέγραψε τη στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ σε ό,τι αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής που εφαρμόζει η Διοίκηση για το μετασχηματισμό του ΟΤΕ σε μία σύγχρονη, αποτελεσματική και ανταγωνιστική εταιρεία.
Στην ομιλία της με τίτλο «Leading Change & Organizational Renewal» (Καθοδηγώντας την αλλαγή και την οργανωσιακή ανανέωση), επικεντρώθηκε στη δυναμική και εξελικτική στρατηγική HR που ο ΟΤΕ υλοποιεί τα τελευταία χρόνια με απώτερο σκοπό να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία στον πελάτη, απαντώντας πληρέστερα στις ανάγκες του σε όλο το φάσμα των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών – κινητή, σταθερή, broadband και τηλεόραση. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, σε ό,τι αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, εφαρμόστηκε ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα που στηρίζεται σε δύο άξονες:
Στην εξέλιξη του μοντέλου λειτουργίας, για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας μέσα από τη σταδιακή εναρμόνιση και λειτουργική ενοποίηση των εταιρειών του Ομίλου, και
Στην ανανέωση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, με την επιτυχημένη εφαρμογή Προγραμμάτων Οικειοθελούς Αποχώρησης, την ένταξη νέων ανθρώπων στο δυναμικό της εταιρείας (πάνω από 1000 προσλήψεις σε περίοδο 12 μηνών), αλλά και με προγράμματα εκπαίδευσης, αξιολόγησης και επιβράβευσης που εστιάζουν στην ανάδειξη των ταλέντων, τη μετάδοση της γνώσης και την ενίσχυση των ικανοτήτων.
Η κα Παπαδοπούλου τόνισε ότι «όλα αυτά τα χρόνια ο μετασχηματισμός του ΟΤΕ προχώρησε χάρη στα αποτελέσματα που έφερνε κάθε μικρή ή μεγάλη αλλαγή. Χάρη σε αυτές τις επιτυχίες η αλλαγή δεν αποτελεί μία πρόσκαιρη επιλογή, αλλά μία φιλοσοφία λειτουργίας και διοίκησης».
Κλείνοντας, σημείωσε ότι το μοντέλο μετασχηματισμού του ΟΤΕ μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλες εταιρείες/οργανισμούς, υπογραμμίζοντας ότι «όπου υπάρχει η επιχειρηματική γενναιότητα να επιδιώκει κανείς αυτό που μοιάζει ακατόρθωτο, υπάρχει και ανάπτυξη.»