Την αύξηση της μηνιαίας συνδρομής της υπηρεσίας video streaming κατά 1 με 2 δολ. αποφάσισε η Netflix προκειμένου να εξοπλιστεί με περισσότερες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές και να βελτιώσει ταυτόχρονα την εξυπηρέτηση των συνδρομητών της που αγγίζουν σε παγκόσμια βάση τα 48 εκατ.
Η αυξημένη συνδρομή θα αφορά τους νέους πελάτες της εταιρείας και στις 41 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται, ενώ η τιμολογιακή πολιτική για τους υφιστάμενους πελάτες δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί για τα επόμενα ένα με δύο χρόνια.
Η ανακοίνωση της Netflix για την αύξηση της συνδρομής, σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα του οικονομικού απολογισμού της εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο του 2014, οδήγησαν την τιμή της μετοχή της στη Wall Street, σε αύξηση κατά 6,7%.
Η πελατειακή βάση της εταιρείας αυξήθηκε κατά 2,25 εκατ. πελάτες στις ΗΠΑ και κατά 1,8 εκατ. στις υπόλοιπες χώρες, με τα καθαρά έσοδα της να φτάνουν τα 53 εκατ. δολ.