Να διαφοροποιήσουν την καμπάνια τους ζήτησε το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) από τις Cosmote και Vodafone μετά από την σχετική ακρόαση που προηγήθηκε.
Πρόκειται για τη διαφήμιση της Cosmote με την επίκληση των μετρήσεων του SpeedTest και της Vodafone για τη διαφήμιση με βάση υπεροχή του δικτύου της.
Σύμφωνα με πληροφορίες το ΣΕΕ στην απόφασή του αναφέρει ότι οι διαφημίσεις οι οποίες εμπεριέχουν ισχυρισμούς υπεροχής που δεν τεκμηριώνονται επαρκώς μπορούν να οδηγήσουν σε εσφαλμένες εντυπώσεις τους καταναλωτές.