Σε μια νέα συνεργασία προχώρησε η ΙΚΕΑ του Ομίλου FOURLIS με την εταιρεία Zoottle, http://www.zoottle.com/, προσφέροντας στους επισκέπτες των καταστημάτων της εύκολη και γρήγορη Wi-Fi πρόσβαση στο internet, μέσω Facebook.
Η διαδικασία για τον χρήστη είναι απλή: Οι επισκέπτες των πέντε καταστημάτων της ΙΚΕΑ στα οποία έχει ήδη εγκατασταθεί το σύστημα της Zoottle, καλούνται να συνδεθούν στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο και να κάνουν Like στη σελίδα Facebook της IKEA. Με τον τρόπο αυτό αποκτούν άμεση και ελεύθερη πρόσβαση στο internet.
Πολύ γρήγορα αναμένεται να προχωρήσουν στην εγκατάσταση και λειτουργία της υπηρεσίας Zoottle και άλλα καταστήματα ΙΚΕΑ του Ομίλου FOURLIS, στην Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βουλγαρία.
Σε επιχειρήσεις που έχουν εγκαταστήσει την συγκεκριμένη υπηρεσία υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης των χρηστών στο internet τόσο μέσω Facebook όσο και από άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το Twitter, κάνοντας login με το email τους ή και μέσω password.
O κ. Νάσος Αναλογίδης, συνιδρυτής της Zoottle και υπεύθυνος για την επιχειρηματική ανάπτυξη της εταιρείας, αναφερόμενος στη συνεργασία με την ΙΚΕΑ του Ομίλου FOURLIS, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτή την εξέλιξη και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να συμβάλλουμε στην αρτιότερη επικοινωνία και αλληλεπίδραση των καταστημάτων ΙΚΕΑ με τους πελάτες τους».
Τα οφέλη της υπηρεσίας Zoottle, είναι προφανή, τόσο για τους επισκέπτες που την χρησιμοποιούν όσο και για τις επιχειρήσεις που την εγκαθιστούν: ο επισκέπτης δεν χρειάζεται να ψάχνει ή να ρωτάει για τον κωδικό πρόσβασης στο Wi-Fi. Ταυτόχρονα η επιχείρηση μετατρέπει τους επισκέπτες των καταστημάτων του σε “fans” της, μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Με τον τρόπο αυτό το Zoottle γίνεται ένα «εργαλείο» άμεσης διαφήμισης της επιχείρησης μέσω των κοινωνικών δικτύων, δίνοντας την δυνατότητα να ενισχύσει το CRM της αλλά και να αυξήσει την πελατειακή της βάση. Παράλληλα, το Zoottle παρέχει μια σειρά από χρήσιμα στατιστικά, δημογραφικά και ποιοτικά στοιχεία στην επιχείρηση σχετικά με τους συνδεδεμένους χρήστες.
Πολύ σύντομα οι επισκέπτες – πελάτες των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το Zoottle θα έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες προσφορές, ανάλογα με τα δημογραφικά τους στοιχεία και τον συχνότητα των επισκέψεων τους.
Εκτός από τα καταστήματα της ΙΚΕΑ, η υπηρεσία της Zoottle χρησιμοποιείται ήδη σε περισσότερες από 100 εταιρείες στην Ελλάδα, ενώ έχουν γίνει ήδη τα πρώτα βήματα επέκτασης του δικτύου πελατών της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Μέση Ανατολή.