Στην ανανέωση των όρων χρήσης του Gmail προχώρησε η Google, ενημερώνοντας τους χρήστες για τη σάρωση των ηλεκτρονικών μηνυμάτων για λέξεις κλειδιά που θα οδηγήσουν στην προβολή στοχευμένου διαφημιστικού υλικού.
Κοινό μυστικό αποτελούσε το γεγονός πως η Google σαρώνει τα emails προκειμένου να βρει εκείνες τις λέξεις κλειδιά που θα επιτρέψουν την περισσότερο στοχευμένη διαφήμιση. Ωστόσο, η εταιρεία έχει δεχτεί αρκετές αγωγές για παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, ως τώρα, καθώς δεν υπήρχε πουθενά σχετική διευκρίνηση, στους όρους χρήσης του Gmail.
Προκειμένου λοιπόν να αποφύγει παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον, προέβη σε update των όρων χρήσεις του Gmail, ενημερώνοντας για τα αυτοματοποιημένα συστήματα ανάλυσης περιεχομένου, για λόγους διαφημιστικούς, παραμετροποίησης και ασφάλειας.