Μεγαλύτερες από τις αρχικές εκτιμήσεις των αναλυτών αποδείχτηκαν τελικά οι απώλειες που σημείωσε η HTC το πρώτο τρίμηνο του 2014, γεγονός που οφείλεται στις μειωμένες πωλήσεις των smartphones της.
Το HTC One έφτασε στην κορυφή των προτιμήσεων, λαμβάνοντας διθυραμβικές κριτικές. Ωστόσο, η σύγχυση που δημιούργησε στους καταναλωτές η αποτυχημένη, κατά πολλούς, στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας, οδήγησε τις πωλήσεις σε ελεύθερη πτώση.
Η καθαρές ζημιές της περιόδου Ιανουαρίου-Μαρτίου 2014, όπως ανακοίνωσε η HTC, έφτασαν τα 62,06 εκατ. δολ., ενώ τα έσοδα μειώθηκαν κατά 22,6%. Η μετοχή της εταιρείας έχει απολέσει το 38% της αξίας της συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, παρά την αύξηση 12% που καταγράφει το χρηματιστήριο της Ταϊβάν.
Για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, πάντως, οι προβλέψεις φαίνεται πως είναι περισσότερο αισιόδοξες, καθώς η κυκλοφορία του αναβαθμισμένου M8 στο τέλος Μαρτίου, αναμένεται να οδηγήσει ξανά την HTC στο δρόμο της κερδοφορίας.