Το Locish, μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα -που προσφέρει στους χρήστες την δυνατότητα να ζητούν και να λαμβάνουν προτάσεις, από άτομα με παρόμοιο γούστο και στυλ διασκέδασης, σχετικά με μέρη όπου μπορούν να απολαύσουν το γεύμα ή το ποτό τους- εξασφάλισε πρόσφατα χρηματοδότηση ύψους $820.000 (US$) από διεθνείς επενδυτές και ετοιμάζεται να λανσάρει τη νέα βελτιωμένη έκδοσή του σε Ελλάδα και Αμερική. Σε αυτόν τον γύρο χρηματοδότησης, ηγήθηκε το επενδυτικό σχήμα Odyssey Jeremie Partners, ενώ συμμετείχαν το Jeremie Openfund II καθώς και τρεις angel investors από τη Silicon Valley.
Το κεφάλαιο αυτό επενδύεται για την συνολική αναμόρφωση της εφαρμογής, με ουσιαστικές βελτιώσεις στα τεχνικά, λειτουργικά καθώς και στα αισθητικά χαρακτηριστικά της. Ο Γρηγόρης Ζωντανός, συνιδρυτής του Locish, δήλωσε:
«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που καταφέραμε να συγκεντρώσουμε με επιτυχία ένα τόσο σημαντικό κεφάλαιο και φυσικά που οι επενδυτές μας, μας έδειξαν εμπιστοσύνη. Η χρηματοδότηση ήρθε σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο για εμάς. Αφού καταλάβαμε τι λειτουργεί καλά και τι όχι, ολοκληρώσαμε μία σειρά βελτιώσεων και παράλληλα εντοπίσαμε νέες ευκαιρίες. Σήμερα, είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε και να διαχειριστούμε αυτά τα χρήματα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να εξελίξουμε την εφαρμογή και να την πάμε στο επόμενο επίπεδο».
Το Locish έκανε το ντεμπούτο στον κόσμο των startups του τον Μάρτιο του 2013. Τότε η εφαρμογή είχε μοναδικό σκοπό, να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν ωραία εστιατόρια, μπαρ και άλλα μέρη διασκέδασης με τη βοήθεια των κατοίκων της πόλης. Κάθε ταξιδιώτης είχε την ευκαιρία να βιώσει την πόλη όπου ταξίδευε σαν να ήταν από εκεί, μακριά από τις “τουριστικές παγίδες”. Ωστόσο, έγινε γρήγορα σαφές ότι δεν ήταν μόνο οι ταξιδιώτες, αλλά και οι ίδιοι οι κάτοικοι, που αναζητούσαν καινούρια μέρη (εστιατόρια, cafes, bars, clubs) μέσα στην πόλη τους.
Προς αυτή την κατεύθυνση, οι ιδρυτές του Locish, με το ταμείο γεμάτο πλέον μεγάλωσαν την ομάδα τους και δουλεύουν όλοι μαζί για να αναβαθμίσουν την εφαρμογή και να αξιοποιήσουν άμεσα κι αποτελεσματικά αυτή νέα ευκαιρία. Πλέον το Locish αφορά μια διευρυμένη κοινότητα χρηστών, που δεν περιορίζεται μόνο στο ταξιδιωτικό κοινό. Τα μέλη της κοινότητας μοιράζονται πληροφορίες και ανταλλάζουν εμπειρίες με άτομα που έχουν παρόμοιο γούστο και στυλ στην διασκέδαση. Το Locish συνδέει ανθρώπους με κοινές συνήθειες και προτιμήσεις που βοηθάνε ο ένας τον άλλον να ανακαλύψει καινούρια μέρη για φαγητό ή ποτό μέσα από εξατομικευμένες προτάσεις. Με το Locish οι χρήστες μπορούν ανά πάσα στιγμή, με άμεσο, κοινωνικό και διαδραστικό τρόπο να βρουν αυτό που αναζητούν, χωρίς να χρειάζεται να ψάξουν τις πολυάριθμες, μακροσκελείς και συχνά αναξιόπιστες κριτικές διαθέσιμες στο διαδίκτυο.
Η νέα βελτιωμένη έκδοση του Locish πρόκειται να λανσαριστεί τον Μάιο στην Αθήνα, τη Νέα Υόρκη και το Σαν Φρανσίσκο. Ο Αλέξης Χριστοδούλου, ο άλλος συνιδρυτής του Locish και υπεύθυνος για την ανάπτυξη του προϊόντος εξηγεί:
«Επικοινωνήσαμε με όλους τους χρήστες μας και τους έχουμε ενημερώσει για τα σχέδια μας να αλλάξουμε, να γίνουμε καλύτεροι και να τους προσφέρουμε μια νέα βελτιωμένη εμπειρία. Η πρόσφατη χρηματοδότηση μας έδωσε την πολυτέλεια να διευρύνουμε την ομάδα μας προκειμένου να δουλέψουμε πιο παραγωγικά και αποτελεσματικά ώστε να ετοιμάσουμε άμεσα την νέα έκδοση του Locish. Ανυπομονούμε να χαρίσουμε στους χρήστες μας μια μοναδική εμπειρία».
Στο μεταξύ, όποιος επιθυμεί να βιώσει από τους πρώτους όλες τις νέες δυνατότητες της εφαρμογής, το Locish τον καλεί να αφήσει το email του στην ανανεωμένη ιστοσελίδα www.locish.com