Σε ρυθμούς ανάπτυξης κινείται και το 2014 η παγκόσμια αγορά των mobile ads, αφού σύμφωνα με στοιχεία της eMarketer, αναμένεται περαιτέρω αύξηση κατά 75,1%, φτάνοντας σε αξία τα 31,45 δισ. δολ. που θα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ¼ της παγκόσμιας δαπάνης για ψηφιακή διαφήμιση.
Αυξημένες κατά 105% ήταν οι δαπάνες διαφήμισης το 2013, φτάνοντας συνολικά τα 17,96 δισ. δολ. έναντι των 8,76 δισ. δολ το 2012. Κυρίαρχοι της παγκόσμιας αγοράς είναι το Facebook και η Google, αφού η αθροιστική αύξηση που κατέγραψαν τα έσοδά τους το 2013 άγγιξε τα 6,92 δισ. δολ., αντιπροσώπευσαν περισσότερο από τα 2/3 της συνολικής δαπάνης για διαφήμιση σε κινητές συσκευές.
Η Google εξακολουθεί να κατέχει τη μερίδα του λέοντος στην αγορά με ποσοστό 50%, ωστόσο η ταχεία ανάπτυξη του Facebook εκτιμάται πως θα της προκαλέσει πτώση κατά 2,3 ποσοστιαίες μονάδες το 2014, οδηγώντας το ποσοστό της στο 46,8%.
Το Facebook από την πλευρά του κερδίζει διαρκώς σημαντικό έδαφος στην αγορά, αφού από το 5,4% της παγκόσμιας δαπάνης για διαφήμιση που αντιπροσώπευε το 2012, το ποσοστό του αυξήθηκε στο 17,5% το 2013 και προβλέπεται να φτάσει στο 21,7% το 2014.
Μια ακόμα εταιρεία που αναμένεται να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά είναι το Twitter, καθώς εκτιμάται πως το ποσοστό της θα ανέβει στο 2,6%, συγκριτικά με το 2,4% του 2103 και το μόλις 1,5% του 2012.
Ο ραγδαίος ρυθμός ανάπτυξης της παγκόσμιας αγοράς διαφημίσεων μέσω κινητών συσκευών, αντικατοπτρίζεται πλήρως από τα νούμερα που καταγράφει το Facebook. Είναι χαρακτηριστικό πως ενώ το 2012 μόνο το 11% των καθαρών εσόδων του προήλθαν από διαφημίσεις στο κινητό, το προηγούμενο έτος το ποσοστό αυξήθηκε σε 45,1% και προβλέπεται να εκτοξευθεί στο 63,4% την επόμενη χρονιά. Αντιστοίχως ισχύει και για τη Google, τα καθαρά έσοδα της οποίας θα αυξηθούν στο 33,8% από 23,1% που ήταν πέρυσι.