Την άποψη πως: «Η Ευρώπη πρέπει να πραγματοποιήσει διαρθρωτικές αλλαγές στο κανονιστικό περιβάλλον προκειμένου να αξιοποιηθούν πλήρως τα οφέλη της σύνδεσης και του διαδικτύου», υποστήριξε σε χθεσινή του δήλωση ο Timotheus Hottges, Διευθύνων Σύμβουλος της Deutsche Telekom.
Επιπλέον, απηύθυνε έκκληση για «μια νέα συμφωνία μεταξύ της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, της τοπικής νομοθεσίας και της παγκόσμιας αγοράς», καθώς και για την εναρμόνιση της για την προστασία των δεδομένων σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Σημείωσε δε, πως στην Ευρώπη υπάρχουν 200 πάροχοι δικτύου ενώ στις ΗΠΑ και την Κίνα μόλις τέσσερις, τονίζοντας πως: «στην Ευρώπη δεν υπάρχει υποστήριξη από το ρυθμιστικό περιβάλλον» τη στιγμή που ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών εξελίσσεται προκειμένου να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών.
Αναφέροντας το παράδειγμα της Γερμανίας, ο Hottges ανέφερε χαρακτηριστικά πως: τα προσωπικά δεδομένα βγαίνουν εκτός χώρας, μιας οι πάροχοι δεν επιτρέπεται να προβούν σε big data analytics.
Προειδοποίησε επίσης πως η ανάπτυξη του νέου οικοσυστήματος εφαρμογών, δεν πραγματοποιείται με τους ίδιους ρυθμούς όπως στην Ασία και τις ΗΠΑ. Ωστόσο, παραδέχθηκε ότι η συμβολή των παρόχων είναι περιορισμένη, καθώς: «εταιρείες σας την Deutsche Telecom δεν έχουν το DNA για την ανάπτυξη αυτού του είδους των εφαρμογών. Εμείς φτιάχνουμε το δίκτυο, αλλά οι υπηρεσίες παρέχονται από άλλους».
Ο επικεφαλής της Deutsche Telekom αναγνώρισε επίσης ότι, οι OTT παίκτες και οι πάροχοι έχουν την ευθύνη να καταστήσουν σαφές με ποιον τρόπο χρησιμοποιούνται τα δεδομένα των πελατών τους και πώς τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα είναι χτισμένα πάνω στα δεδομένα αυτά.
«Τη στιγμή που κάτι παρέχεται δωρεάν, τότε είσαι το προϊόν», είπε με νόημα. Ακόμη, διαπίστωσε πως υπάρχει αναντιστοιχία ανάμεσα στον κατακερματισμό των υπηρεσιών των OTT και των προσδοκιών για έναν πιο συνδεδεμένο τρόπο ζωής των πελατών.
Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία διασύνδεση μεταξύ, ας πούμε, του Skype και του Viber, ή ακόμη και μεταξύ των υπηρεσιών της Deutsche Telekom με αυτές των OTT. «Είναι κάτι που ενδιαφέρει τον πελάτη, καθώς εκείνος επιθυμεί τη σύνδεση όλων των υπηρεσιών», τόνισε.