Υπάρχει πάντα κάποια στιγμή κατά την επίσκεψή μας κάθε χρόνο στη Βαρκελώνη όπου χρειαζόμαστε καλά νέα. Και μάλιστα ξέρουμε που θα τα βρούμε. Στην συνέντευξη τύπου της Πολωνικής Play. Πολωνικής μεν Ελληνικής δε, αφού βρίσκεται κάτω από τη σκέπη του ομίλου Olympia Development ιδιοκτησίας Π.Γερμανού.
Έτσι, στο παραδοσιακό ραντεβού που δίνει η εταιρία στη Βαρκελώνη με τους δημοσιογράφους και τους συνεργάτες τους, είδαμε γνώριμα πρόσωπα με πρώτη και καλύτερη την επικεφαλής της επικοινωνίας του Ομίλου, Ανθής Τροκούδη η οποία μας επιβεβαίωσε ότι το 2013 ήταν μια ακόμη καλή χρονιά για την Play, η οποία εμπλούτισε το πελατολόγιό της με επιπλέον 2 εκατ. συνδρομητές. Έτσι πλέον η Play στην Πολωνική αγορά των 40 εκατ. πληθυσμό, έχει φτάσει να κατέχει το ένα τέταρτο του συνόλου, δηλαδή τα 10,7 εκατ. πελάτες.
Παρόμοια μεγέθη βέβαια επιτρέπουν και νέα σχέδια για το μέλλον τα οποία περνούν μέσα από νέες επενδύσεις με στόχο την ανάπτυξη υποδομών δικτύου.
Η κα. Τροκούδη προβλέπει ότι το 2014 θα είναι μια χρονιά εξίσου δυνατή, όπου θα δοθεί μεγάλη έμφαση στον πελάτη, στην ανάπτυξη των δικτύων και των μεριδίων.
Αναμένεται λοιπόν μια ακόμα καλή χρονιά η οποία θα χρησιμοποιήσει σαν εφαλτήριο την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, καθώς προέκυψε ότι η Play είναι το πλέον αγαπητό brand στην χώρα.
Τα στελέχη της Play με επικεφαλής το κ. Jorgen Bang Jensen σκοπεύουν να ανταποδώσουν αυτή την εμπιστοσύνη και να κρατήσουν αυτό τον τίτλο και για το 2014. Γιατί παρόμοιοι τίτλοι δεν αποτελούν μόνο επιβράβευση, αλλά και ευθύνη. Το μέσο για την επιτυχία είναι η συνταγή των καλών προϊόντων, με φτηνά πακέτα επικοινωνίας και φυσικά τόσο ανταγωνιστικά ώστε να συνεχίσουν να κερδίζουν μερίδια στην αγορά.