Περισσότερο ως ηλεκτρονικό υπολογιστή και λιγότερο ως κινητό τηλέφωνο χρησιμοποιείται πλέον το smartphone. Σύμφωνα με έρευνα της IDC, μόλις το 16% της συνολικής χρήσης αφορά υπηρεσίες τηλεφώνου, ενώ κατά κύριο λόγο τα smartphones χρησιμοποιούνται για την ανταλλαγή emails, την περιήγηση στο internet και την κοινωνική δικτύωση.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο “μεγαλώνουν” συνεχώς οι οθόνες των έξυπνων κινητών τηλεφώνων: Η ανάγκη των χρηστών να μπορούν να χρησιμοποιούν τα smartphones τους ως υπολογιστές. Γι’ αυτό και βλέπουμε πλέον οθόνες έως και 7” , οι οποίες μάλιστα είναι περισσότερο προτιμητέες από τους καταναλωτές, όπως δείχνουν διάφορες έρευνες πωλήσεων.
Αυτή η κατάσταση πάντως εξυπηρετεί τις ανάγκες των marketers που εκμεταλλεύονται το mobile marketing και το mobile advertising, μία διαφημιστική τάση, η οποία κερδίζει συνεχώς έδαφος και αποδίδει όλο και περισσότερα χρήματα στους διαφημιστές.