Παγωμένα χαμόγελα στην ελληνική αγορά των επιτραπέζιων ηλεκτρονικών υπολογιστών (desktops) μοιράζουν τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2013. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δίνει στη δημοσιότητα η IDC η αγορά των deskotops στην Ελλάδα κατέγραψε στο συγκεκριμένο διάστημα αύξηση 5,7% σε σχέση με το Q3 του 2012.
Το ποσοστό της αύξησης υπό άλλες συνθήκες ίσως να προκαλούσε μεγαλύτερη ικανοποίηση, ωστόσο με δεδομένη την συνεχώς πτωτική τάση των πωλήσεων των desktops, έχει άλλη βαρύτητα. Το θετικό πρόσημο αναμένεται να αυξηθεί και στο Q4 του 2103 (που λόγω εορτών, παραδοσιακά, οι πωλήσεις ανεβαίνουν) ωστόσο και πάλι, δεν μπορεί να σημάνει ανάκαμψη στη συγκεκριμένη αγορά, η οποία έχει φτάσει σε επίπεδα προ του 2000.
Βασικός αντίπαλος των desktops παραμένουν σταθερά τα tabets, τα οποία ανεβαίνουν συνεχώς στις προτιμήσεις του κοινού κυρίως λόγω της χαμηλότερης τιμής τους, σε συνδυασμό πάντα με την οικονομική στενότητα των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων.
Σε ό,τι έχει να κάνει με το μερίδιο των εταιρειών στην αγορά τώρα, το top3 των brands που πούλησαν τα περισσότερα desktops στο Q3 του 2013 είναι: HP, TurboX και στην τρίτη θέση η Dell.