Το 2009 μόλις το 2% των πελατών των βουλγαρικών τραπεζών ήταν εξοικειωμένοι και χρησιμοποιούσαν υπηρεσίες mobile banking. Σήμερα, το ίδιο ποσοστό έχει φτάσει στο 30%, γεγονός που συνιστά μια μεγάλη αύξηση και καταδεικνύει την εξοικείωση των Βούλγαρων με τις νέες τεχνολογίες.
Αυτή η αύξηση παρατηρείται και σχολιάζεται ως ιδιαιτέρως θετική από την UniCredit Bulbank.
Στην Ευρώπη το mobile banking είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο, σε σημείο μάλιστα που έχει γίνει αγαπημένος στόχος των hackers και οι συζητήσεις περί προστασίας των χρηστών τέτοιων υπηρεσιών ολοένα και μεγαλώνουν, καθώς οι κινητές συσκευές κατά γενική ομολογία θεωρούνται πιο ευάλωτες σε κυβερνοεπιθέσεις (δείτε περισσότερα εδώ)
Οι Βούλγαροι πάντως προς το παρόν έχουν στη διάθεσή τους μόνο τρεις υπηρεσίες mobile banking: έλεγχος τραπεζικού υπολοίπου, μεταφορά χρημάτων από λογαριασμό σε λογαριασμό και συγκεκριμένες πληρωμές.
Σύντομα όμως θα αποκτήσουν και τη δυνατότητα εξόφλησης λογαριασμών κοινής ωφέλειας σύμφωνα με τον διευθυντή του τμήματος εναλλακτικών τραπεζικών δικτύων, Yulian Vlahov.