Νέες δοκιμές κάνουν αυτήν την περίοδο οι τεχνικοί του Facebook προκειμένου το διαφημιστικό περιεχόμενο της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης να προβάλλεται το ίδιο και σε άλλα applications, όπως στο δικό του mobile website.
Με άλλα λόγια το Facebook θέλει να διευρύνει το φάσμα της προβολής των διαφημίσεων του (σ.σ. οι διαφημίσεις θα μεταπωλούνται στα τρίτα apps) και κατ’ επέκταση και το φάσμα των διαφημιζομένων του.
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η ίδια η εταιρεία στόχος της δεν είναι να φτιάξει μια διαφημιστική πολύ-πλατφόρμα, αλλά ένα δίκτυο προβολής διαφημίσεων στο διαδίκτυο.
Όπως και να ‘χει πάντως, και αυτή η κίνηση έρχεται να επιβεβαιώσει την άνοδο του mobile advertising για το οποίο γίνεται πολύς λόγος τελευταία. Εν τω μεταξύ, η είδηση αποκτά μεγαλύτερη σημασία αν λάβει κανείς υπόψη τα δημοσιεύματα περί πτώσης της δημοτικότητας του στο μέλλον. Αν η σχετική είδηση ευσταθεί, τότε μιλάμε για ένα Facebook που προσπαθεί να διατηρήσει το κομμάτι της ιντερνετικής διαφημιστικής πίτας που τώρα έχει, ενώ αυτή η προσπάθεια δικτύωσης προβολής διαφημίσεων είναι ίσως μία τάση του διαδικτυακού marketing, που μπορεί στο μέλλον να μας απασχολήσει.