Κατά 5 δις δολάρια αναμένεται να αυξηθούν τα κέρδη από το mobile advertising για το 2014 σε σχέση με το 2013, σύμφωνα με report της Gartner (το 2013 έκλεισε με κέρδη 13,1 δις δολαρια). Έως το 2017 τα κέρδη που θα αποφέρει το mobile advertising υπολογίζονται στα 41,9 δις δολάρια.
Η διαφήμιση μέσω των κινητών τηλεφώνων αναγνωρίζεται πλέον ως ένα από τα πλέον προσοδοφόρα κανάλια των marketers, με κύριο όχημα το βίντεο. Η αυξητική τάση του mobile advertising ακολουθεί φυσικά την ολοένα αυξανόμενη χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων και tablets που σημειώνεται παγκοσμίως, καθώς και την ανάπτυξη- εξέλιξη των δικτύων.
Η περισσότερα υποσχόμενη αγορά είναι αυτή της βόρειας Αμερικής και ακολουθεί η Ευρώπη. Κι αυτό κυρίως λόγω της διάθεσης μεγάλων προϋπολογισμών για διαφήμιση, αλλά και εξαιτίας της γενικότερης στροφής του πληθυσμού προς τα κινητά τηλέφωνα σ’ αυτές τις περιοχές.
Αντίστοιχα καλά αναμένεται να πάει το mobile advertising και στις λεγόμενες “αναδυόμενες αγορές” της Λατινικής Αμερικής, της Ανατολικής Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, ενώ κορεσμός θα επέλθει -λένε οι αναλυτές- στην Ασία (Ιαπωνία – Ειρηνικός) καθώς εκεί αγορά είναι ήδη πολύ αναπτυγμένη. Παρ’ όλα αυτά κι εκεί θα αναμένεται ανάπτυξη, απλά με μικρότερο ρυθμό.