Νέα δεδομένα στη σχέση των παρόχων κινητής τηλεφωνίας και broadband με τους πελάτες τους (ιδιώτες και μικρές εταιρείες) στο Ηνωμένο Βασίλειο, εισάγει οδηγία που εξέδωσε η Ofcom (ανεξάρτητη ρυθμιστική αρχή στην τηλεπικοινωνιακή αγορά).
Σύμφωνα με αυτή την οδηγία, εφόσον οι πάροχοι αποφασίσουν να αυξήσουν τη μηνιαία συνδρομή, οφείλουν να ενημερώνουν τους πελάτες τους, τουλάχιστον έναν μήνα πριν την εφαρμογή και αν οι πελάτες δεν συμφωνούν μπορούν να σπάσουν το συμβόλαιο χωρίς κυρώσεις (penalty).
Η Ofcom εξέδωσε τη συγκεκριμένη οδηγία -όπως υποστηρίζει- επειδή σε έρευνα που διεξήγαγε, εντόπισε μεγάλο αριθμό χρηστών κινητής τηλεφωνίας, οι οποίοι είχαν υποστεί αυξήσεις στις μηνιαίες συνδρομές τους χωρίς να έχουν προηγουμένως ενημερωθεί.
Με την ίδια οδηγία, η Ofcom προτρέπει τους καταναλωτές να ελέγχουν μία σειρά λεπτομερειών πριν υπογράψουν ένα συμβόλαιο, ενώ τονίζει ότι στόχος της είναι η διασφάλιση της διαφάνειας στα συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας και broadband.