Ρυθμιστικό ρόλο στον τομέα του mobile internet (και κατ’ επέκταση και στο mobile marketing) φιλοδοξεί να παίξει μια νεαρή νεοφυής (startup) αμερικανική επιχείρηση που ακούει στο όνομα Aquto.
H Aquto δημιουργήθηκε το 2012 στη Βοστώνη και στόχος της είναι να “γεφυρώσει” τη σχέση των παρόχων mobile ευρυζωνικότητας με τους πελάτες τους και τους πελάτες των πελατών τους. Η Aquto εκμεταλλεύεται την ενεστώσα συγκυρία που θέλει αύξηση της φορητότητας και αυξανόμενη προτίμηση των χρηστών στο mobile internet.
Και επειδή οι έρευνες δείχνουν ότι το mobile internet είναι το trend των επόμενων ετών, η Aquto δηλώνει ότι έχει τις λύσεις ώστε οι εταιρείες που χρησιμοποιούν applications να μπορούν να τις διαθέτουν φθηνά στους πελάτες τους ή/και δωρεάν και ταυτόχρονα η λύση αυτή να μην δημιουργεί πρόβλημα στον πάροχο του εκάστοτε δικτύου. (σ.σ. έρευνα της Ericcsson έδειξε ότι το 2018 ο όγκος των δεδομένων που θα διακινούνται από κινητές συσκευές θα φτάσει τα 18 exabytes, από 3 είναι σήμερα).
Με άλλα λόγια η Aquto λανσάρει διάφορα μοντέλα διαχείρισης sponsored data, την καινοτομία που ανακοίνωσε ότι εισάγει στις παροχές της η AT&T.
Για να περιγράψουν αυτή τη νέα κατάσταση οι NYC έγραψαν: “Έστω ότι θες να δεις το τρέιλερ μιας ταινίας. Για ποιο λόγο να χρεώσεις το λογαριασμό σου, εφόσον πρόκειται να δεις μια διαφήμιση;”