Ένα νέο έργο πληροφορικής ανέλαβε η SingularLogic για τον ασφαλιστικό οργανισμό ING Ελλάδος, που αφορά στην υλοποίηση Πληροφοριακού Συστήματος Πελατοκεντρικής Διαχείρισης (CRM), με στόχο τη βελτίωση και τον εμπλουτισμό των υπηρεσιών που παρέχονται απευθείας από την Εταιρεία στους ασφαλισμένους της (Direct Services).
Το έργο περιλαμβάνει υπηρεσίες εγκατάστασης, προσαρμογής, παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, δοκιμαστικής λειτουργίας και υποστήριξης του συστήματος Oracle Siebel CRM, το οποίο έχουν προτιμήσει και αναδείξει αναρίθμητες εταιρείες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Η ολοκληρωμένη λύση της SingularLogic, θα βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχονται από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και το Customer Portal της ING Ελλάδος απευθείας στον ασφαλισμένο. Το Oracle Siebel CRM, μέσω του ευρέως φάσματος λειτουργικότητάς του, θα προσφέρει στην ING καινοτόμα πλεονεκτήματα, όπως:
- την αποτύπωση της ολοκληρωμένης εικόνας του πελάτη της, με πληροφορίες που θα προκύπτουν από τη διασύνδεση των ετερογενών υποσυστημάτων της εταιρείας,
- την ενοποίηση και διαχείριση των επιχειρησιακών διαδικασιών
- τη διενέργεια ενημερωτικών ενεργειών για τους πελάτες της
Η διάρκεια της πρώτης φάσης υλοποίησης του έργου, αναμένεται να διαρκέσει 4 μήνες.
Η SingularLogic αποτελεί τον ισχυρότερο Όμιλο Λογισμικού και Ολοκληρωμένων λύσεων Πληροφορικής στην Ελλάδα. Οι δραστηριότητές της, περιλαμβάνουν την ανάπτυξη και διάθεση προϊόντων επιχειρηματικού λογισμικού και cloud εφαρμογών, τη μελέτη, σχεδίαση και υλοποίηση ολοκληρωμένων λύσεων και υπηρεσιών πληροφορικής και στο πελατολόγιο της συμπερολαμβάνονται μεγάλοι Οργανισμοί του Ιδιωτικού και του Δημόσιου Τομέα.