Αισιόδοξα εμφανίστηκαν στελέχη της GfK Hellas αναφορικά με την πορεία της αγοράς τεχνολογίας στη χώρα μας για το 2014, μιλώντας στο DigitalLife.gr. Συγκεκριμένα, οι κ.κ. Ηλίας Κανελλόπουλος και Λώρα Σκολαρίκου, Group Lead: CE/ Photo / Entert. / Consumer Choices και Commercial Director | Consumer Choices της GfK Hellas αντίστοιχα, σε συνέντευξή τους ανέφεραν την αισιοδοξία τους για την πορεία της ελληνικής αγοράς τεχνολογίας το 2014.
«Με βάση τα δικά μας στοιχεία αλλά και κάποιους βασικούς δείκτες όπως αυτός της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, το 2013 υπήρχε μια τάση μετρίασης της πτώσης, δημιουργώντας προσδοκίες για μια καλύτερη εικόνα το 2014», είπε ο κ. Κανελλόπουλος προσθέτοντας πως η αγορά των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στη χώρα μας έχει απολέσει σχεδόν το 35% της δύναμής της από το 2009. Όπως προσέθεσε δε η κ. Σκολαρίκου, «ο Έλληνας καταναλωτής φαίνεται ότι μετά από 3-4 χρόνια διαρκών αλλαγών, καινούριων μέτρων και μεταβολών του τρόπου ζωής του έχει πλέον προσαρμοστεί στις συνθήκες της εποχής μας γεγονός που εκφράζεται και μέσα από την αγοραστική του συμπεριφορά».
Από πλευράς επιδόσεων, οι άνθρωποι της GfK Hellas ξεχώρισαν τις κατηγορίες των τηλεοράσεων, των smartphones, των desktop PC, των περιφερειακών υπολογιστών και των tablets, με τα τελευταία να εξελίσσονται στο απαραίτητο συνοδευτικό του Έλληνα για την περίοδο του καλοκαιριού. Αυτά και άλλα πολλά στοιχεία και χρήσιμα συμπεράσματα για την αγορά τεχνολογίας στην Ελλάδα το 2014, τις τάσεις που επικρατούν σε αυτή αλλά και τις συνήθειες του Έλληνα καταναλωτή, μπορείτε να διαβάσετε στην πλήρη συνέντευξη που φιλοξενείται στο DigitalLife.gr.