Οι 452 από τους 461 εργαζόμενους, οι θέσεις των οποίων καταργούνται στην hellas online, αποδέχθηκαν την πρόταση της διοίκησης, ενώ οι υπόλοιποι αναμένεται να το πράξουν άμεσα, σύμφωνα με τα στοιχεία από την ίδια την τηλεπικοινωνιακή εταιρεία.
Όπως σημειώνεται σχετικά από κύκλους της διοίκησης σε απάντηση ερωτημάτων, η απόφαση για την άμεση διακοπή λειτουργίας των διευθύνσεων Customer Operations, Retail Sales και Retention εντός της εταιρείας και η ανάθεση εκτέλεσης του αντικειμένου αυτού σε τρίτη εταιρεία, με την μορφή του outsourcing, θα δώσει στην hellas online μεγαλύτερη ευελιξία και εστίαση στο κύριο αντικείμενο της, που είναι η παροχή των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, ενώ θα βελτιώσει και την κοστολογική της βάση, καθιστώντας την πιο ανταγωνιστική.
Η hellas online, μετά από αξιολόγηση, επέλεξε ως συνεργάτη για το outsourcing των λειτουργιών της (εξυπηρέτηση του πελάτη και οικιακές πωλήσεις) την εταιρεία 360 connect Α.Ε., δημιουργώντας από την αρχή το λειτουργικό περιβάλλον της 360 connect Α.Ε σαν καθρέφτη της hellas online. Το σύνολο των εφαρμογών που σήμερα τρέχουν θα δοθούν σε περιβάλλον cloud και στο νέο συνεργάτη, κάνοντας την μετάβαση ομαλή.
Στο σύνολο των εργαζομένων της hellas online που απασχολούνταν στις δραστηριότητες που καταργούνται προτάθηκε να αποχωρήσουν και να προσληφθούν άμεσα από την 360 Connect Α.Ε με νέες συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου με εξασφάλιση των αποδοχών τους για τρεις μήνες. Σαν αναγνώριση για την προσφοράς τους στην hellas online και σαν κίνητρο για την μετακίνηση τους, καταβάλλεται σε κάθε εργαζόμενο που μετακινείται χρηματικό ποσό ίσο με τα δικαιώματα που θα είχε θεμελιώσει σε περίπτωση μη οικιοθελούς αποχώρησης του.