To Facebook, όπως και όλα τα κοινωνικά δίκτυα, αποτελούν πλέον τη μεγαλύτερη πρόκληση των marketers καθώς αποτελούν την “πλατεία” ενός πολύ μεγάλου κοινού.
Το θέμα βέβαια είναι το πώς θα προσελκύσουν αυτό το κοινό, γι’ αυτό και συνεχώς αναζητούν νέους τρόπους. Ένας από αυτούς είναι ι διαφημίσεις με τη μορφή βίντεο που ετοιμάζεται να “σερβίρει” to Facebook στους χρήστες του και μάλιστα η αρχή θα γίνει με το τρέιλερ της ταινίας «Divergent» η οποία θα παιχτεί τόσο μέσω υπολογιστή όσο και στα smartphones και τα tablets.
Η θέση του βίντεο στην αρχική οθόνη, όπως επίσης και τα groups των χρηστών στους οποίους θα προβληθεί το τρέιλερ, ακόμη μελετώνται, ωστόσο το γεγονός είναι ότι το διαδικτυακό μάρκετινγκ στηρίζεται πλέον σε νέα δεδομένα.