Μπορεί για πολλούς το Facebook να είναι ένας τρόπος διασκέδασης και για κάποιους εργαλείο, ωστόσο δεν παύει να αποτελεί ένα προκλητικό φρούριο για τους marketers ανά τον κόσμο. Τόσο ο τεράστιος αριθμός χρηστών, όσο και η ταχύτητα με την οποία διαδίδεται η φοιτητική ιδέα του Μαρκ Ζουκενμπέργκ έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των διαφημιστών ανά τον κόσμο, οι οποίοι βρίσκουν “έτοιμο” κοινό.
Πλην όμως, όσο το Facebook αναπτύσσεται, παράλληλα αναπτύσσονται και οι δεξιότητες των χρηστών του σε ό,τι έχει να κάνει με το χειρισμό του κι έτσι η τελευταία διαπίστωση θέλει τις διαφημίσεις να μην έχουν πια την ίδια απήχηση.
Αυτός είναι και ο λόγος που από τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους το Επιστημονικό Κέντρο Διαχείρισης Δεδομένων της Νέας Υόρκης εργάζεται στην κατεύθυνση δημιουργίας “Τεχνητής Νοημοσύνης” για λογαριασμό του Facebook με στόχο την ανάπτυξη προγραμμάτων εκμάθησης ανθρώπινων αντιδράσεων σε μηχανές που θα διευκολύνουν την αλληλεπίδραση μεταξύ τους.
Με άλλα λόγια το Facebook προσπαθεί να “διαβάσει” τη σκέψη των χρηστών του, έτσι ώστε να σερβίρει στον καθένα το περιεχόμενο που θέλει να δει, ήτοι η διαφήμιση “να πιάνει τόπο” αφού θα απευθύνεται στοχευμένα σε κάθε χρήστη ή ομάδα χρηστών.