“Go mobility” είναι το σύνθημα που έρχεται από την Αμερική, εκεί όπου οι τελευταίες έρευνες δείχνουν ότι όλοι πρέπει να είναι προσβάσιμοι από παντού.
Η νέα τάση της αγοράς θέλει το digital profile κάθε επιχείρησης να είναι προσβάσιμο από οποιαδήποτε κινητή συσκευή, με τη λογική ότι ο καταναλωτής “κάπου θα σε βρει”.
Η ανάπτυξη αυτής της νέας τάσης που υιοθετείται πολύ γρήγορα από τους marketers όχι μόνο στην Αμερική, αλλά παντού, οφείλεται φυσικά, κατά κύριο λόγο στην ολοένα και πιο έντονη παρουσία κινητών συσκευών στη ζωή μας. Αυτή τη στιγμή υπολογίζεται ότι υπάρχουν περισσότερες κινητές συσκευές στον πλανήτη απ’ ότι άνθρωποι, ενώ ως το 2015 υπολογίζεται ότι τα tablets θα ξεπεράσουν σε πωλήσεις τα laptops και τα desktops μαζί. Έως το 2020 δε, υπολογίζεται ότι οι κινητές συσκευές (που φυσικά θα είναι συνδεδεμένες στο ίντερνετ) θα είναι πέντε φορές περισσότερες απ’ ότι είναι σήμερα.
Υπολογίζεται ότι μέχρι σήμερα οι χρήστες κινητών συσκευών έχουν “κατεβάσει” 100.000.000.000 applications, ενώ πλέον γίνεται μια στροφή και στην ανάπτυξη εφαρμογών B2B με στόχο την καλύτερη δικτύωση των επιχειρήσεων.
Οι αυστηρότεροι υποστηρικτές αυτής τάσης ασπάζονται την άποψη “mobile first”, σημειώνοντας ότι το mobility πρέπει να μπει σε απόλυτη προτεραιότητα, από όσες επιχειρήσεις θέλουν να κερδίσουν μια θέση στην παγκόσμια αγορά.
Πέρα όμως από το κομμάτι που αφορά τους καταναλωτές, αυτή η νέα τάση ανοίγει την πόρτα στην ανάπτυξη της καινοτομίας στην τεχνολογία που αφορά τις κινητές συσκευές, όπως επίσης και στην ανάπτυξη των εφαρμογών (applications) αφού πλέον εκτιμώνται ως το ίδιο σημαντικά το η εμφάνιση, αλλά και το περιεχόμενο.
Το άγχος δε, που έχει κυριεύσει τους marketers ανά τον κόσμο συνοψίζεται στη φράση “Ή προσαρμόζεσαι στον κόσμο του Προγραμματισμού ή Πεθαίνεις”.