Μια ανάρτηση 140 χαρακτήρων στο Twitter (ή αλλιώς ένα tweet) έγινε η αφορμή για μια online αψιμαχία δύο τηλεπικοινωνιακών κολοσσών της Αμερικής – της AT&T και της T-mobile.
To tweet έγινε από έναν πελάτη της ΑΤΤ ο οποίος ανακάλυψε ότι η εταιρεία κινητής στην οποία είναι συνδρομητής κάνει μεγάλες χρεώσεις για διακίνηση data στο εξωτερικό, την ώρα που η T-mobile παρέχει την ίδια υπηρεσία δωρεάν. Συγκεκριμένα, ο Jay Rooney έγραψε στο λογαριασμό του:
Μετά από αυτή την ανάρτηση ακολούθησε πανδαιμόνιο με τους χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ ή κατά της μίας ή της άλλης εταιρείας, όμως στη συζήτηση μπήκαν τελικά και οι ίδιες οι εταιρείες μέσω εκπροσώπων τους. Τελικά “κέρδισε” η T-mobile στην οποία ο Jay Rooney δεσμεύτηκε να “μετακομίσει” το συντομότερο δυνατό:
Το περιστατικό μπορεί εκ πρώτης όψης να μοιάζει αστείο ή να χαρακτηρίζεται ως “ακόμη μία ιστορία του ίντερνετ”, όμως δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται. Είναι αξιοπρόσεκτο το πόσο μεγάλη επιρροή μπορούν να ασκήσουν πλέον τα social media στις επιχειρήσεις και οι προεκτάσεις του θέματος φτάνουν μέχρι και τα “χωράφια” των marketers οι οποίοι πλέον έχουν αρχίσει να αναζητούν τρόπους προσέλκυσης του διαδικτυακού κοινού, το οποίο όπως αποδεικνύει η παραπάνω ιστορία είναι απλώς απρόβλεπτο!