Στα 94 εκ. € προϋπολογίζεται το “Ηλεκτρονικό Εισιτήριο”, ένα έργο που θα καλύπτει όλους τους φορείς αστικής συγκοινωνίας (μετρό, προαστιακό, σιδηρόδρομο, λεωφορεία, τρόλλεϊ) και το οποίο θα παραδίδεται σταδιακά την περίοδο 2014-2015.
Για το έργο έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση 29,5 εκ € από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης. Ωστόσο, αυτό που το καθιστά πρωτότυπο δεν είναι μόνο η φύση του, αλλά και κάτι άλλο.
Κατ’ αρχήν το έργο θα αποπληρώνεται παράλληλα με τη λειτουργία του-δηλαδή από τα έσοδα που θα αποφέρει. Εν τω μεταξύ, το ελληνικό Δημόσιο επί αυτού του έργου άλλαξε τον τρόπο που εκπονεί έργα πληροφορικής κι έτσι δεν θα κάνει προμήθεια, αλλά αγορά υπηρεσιών και στο τέλος της 12ετούς σύμβασης που θα συναφθεί, το έργο θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.
Αυτό που μένει τώρα είναι να βρεθεί ο ανάδοχος του έργου – το οποίο θα χρηματοδοτηθεί κατά 50% από ιδιωτικά κεφάλαια και κατά 50% από το ΕΣΠΑ- με τους Intrasoft International Intrakat, ΑΤΕΣΕ-ΜΕΤΑ και ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – lG CNS να έχουν καταθέσει προσφορές.