Με τις κινητές συσκευές (τηλέφωνα και Tablets) να κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στις προτιμήσεις των χρηστών, ο κύκλος της συζήτησης γύρω από το mobile marketing διευρύνεται συνεχώς. Οι ειδικοί πλέον αναπτύσσουν στρατηγικές συγκεκριμένα για το mobile marketing, που έχουν μεν συγγένειες με άλλες κατηγορίες, ωστόσο φιλοδοξούν να κερδίσουν χρήματα από το νέο αυτό κοινό που λέγεται χρήστες Mobile συσκευών. Οι χρήστες αναμένεται να αυξηθούν μέσα στο 2014 γι’ αυτό και οι marketίστες κάνουν μεγάλες προσπάθειες για να διαμορφώσουν το μοντέλο που θα εφαρμόσουν στην προσπάθεια τους να προσελκύσουν αυτό το κοινό.
Σύμφωνα λοιπόν με τα νέα που έρχονται από το εξωτερικό αν ένα διαδικτυακό προϊόν θέλει να έχει επιτυχία στο νεοδιαμορφούμενο mobile κοινό πρέπει οπωσδήποτε να κυκλοφορεί σε application. Η άποψη που επικρατεί είναι ότι το application κάνει το site ενεργό και εφόσον βρίσκεται στην επιφάνεια εργασίας της συσκευής (είτε κινητού, είτε tablet) υπενθυμίζει την παρουσία του στον χρήστη και άρα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να δεχτεί την επίσκεψή του (δηλαδή, το “κλικ”)
Έτερο ζήτημα που τίθεται είναι οι προσφορές ή τα πακέτα προσφορών. Αυτές πρέπει να είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες του χρήστη και εξαργυρώσιμες ανά πάσα στιγμή και οπουδήποτε. Αν, δε, οι προσφορές είναι εξαργυρώσιμες μέσω του τηλεφώνου ή της συσκευής, τότε η συνταγή είναι ακόμη πιο πετυχημένη.
Τρίτη δυνατότητα που πρέπει να έχει ένας χρήστης κινητού τηλεφώνου είναι ένα “Ημερολόγιο”. Τα events παρακολουθούνται πολύ από τους χρήστες κινητών συσκευών και όσο πιο λεπτομερείς είναι οι περιγραφές τους, τόσο πιο αγαπητά γίνονται. Φυσικά, το μυστικό βρίσκεται στην ενημέρωση του κατάλληλου κοινού για το κατάλληλο event.
Οι marketίστες προσπαθούν να προωθήσουν την αντικατάσταση των καρτών (πιστωτικών, εκπτωτικών, καρτών-μελών κλπ) με το ίδιο το τηλέφωνο. Αυτό προϋποθέτει όμως την ύπαρξη loyalty programms τα οποία πρέπει να “τρέχουν” από τα site που θέλουν μερίδιο στην νέα αγορά. Οι χρήστες είναι εύκολο να επιλέξουν κινητό αντί για κάρτα, αφού η κάρτα μπορεί να είναι πλαστή, να χαθεί ή να αλλοιωθεί ενώ το κινητό όχι.
Τέλος, το κινητό τηλέφωνο κάθε χρήστη είναι ταυτόχρονα και μια πηγή άλλων πελατών. Η πρόσβαση στα δεδομένα της συσκευής είναι μεγάλο ζητούμενο των marketers καθώς η βασική αρχή του Marketing είναι ότι “ο ένας πελάτης φέρνει κι άλλους”. Και, εν προκειμένω οι πελάτες είναι ήδη εδώ, λένε οι άνθρωποι της αγοράς, αρκεί να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτούς.