Ολοένα και περισσότερο έδαφος κερδίζει η διαφημιστική πρακτική multiscreen δηλαδή η προβολή της ίδιας διαφήμισης σε διάφορες «οθόνες» (τηλεόραση, υπολογιστής, κινητό, tablet).
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nielsen και της Association of National Advertisers στις ΗΠΑ, στην οποία συμμετείχαν επαγγελματίες του Marketing, αναγνωρίζεται πλέον επιβεβλημένη ανάγκη η Multiscreen καμπάνια.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα το 20% του διαφημιστικού budget των media απορροφάται σε τέτοιου είδους καμπάνιες, με προοπτική μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, το ίδιο ποσοστο να φτάσει στο 50%.
Η έρευνα υποστηρίζει ότι το Multiscreen advertising θα αλλάξει τα δεδομένα της αγοράς και μάλιστα σύντομα, ωστόσο πρέπει να ξεπεραστεί ο σκόπελος της μέτρησης του αποτελέσματος.
Το 73% των marketers που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι επιθυμούν την χρήση του ίδιου τρόπου μέτρησης της αποτελεσματικότητας μιας διαφήμισης για κάθε format και πιο συγκεκριμένα, τα 2/3 των marketers θα ήθελαν να μετρούν με ακρίβεια και με ενιαία μεθοδολογία τη συχνότητα, τα GRPS και την πρόσβαση της multiscreen επικοινωνίας στους καταναλωτές.