Ποσό της τάξης των 500 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι θα εξοικονομηθεί σε ετήσια βάση μόνο από τον περιορισμό της χρήσης χαρτιού και της διακίνησης εγγράφων από την εφαρμογή της ψηφιακής υπογραφής στο δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
Με βάση τα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί θα πρέπει οι κεντρικές υπηρεσίες των Υπουργείων μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου 2013 να έχουν ολοκληρώσει την εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων στις διαδικασίες – υπηρεσίες που έχουν επιλεγεί κατά προτεραιότητα, ενώ μέχρι τις 30 Ιουνίου 2014 θα πρέπει να έχουν προβεί στην εφαρμογή των Ψηφιακών Υπογραφών σε όλο το δημόσιο τομέα.
Τα ίδια χρονοδιαγράμματα, μετατοπισμένα κατά 4 μήνες, ισχύουν για Περιφέρειες, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Δήμους σε μεγάλα αστικά κέντρα, Ανεξάρτητες Αρχές, ΟΑΕΔ – Επιθεώρηση Εργασίας, μεγάλα Ασφαλιστικά Ταμεία, καθώς και συγκεκριμένες διευθύνσεις Περιφερειών, Δήμων, ή Αποκεντρωμένων Διοικήσεων ή φορέων, οι οποίοι εμπλέκονται στη διεκπεραίωση συχνά ζητούμενων υπηρεσιών από τους πολίτες, όπως π.χ. η Πυροσβεστική Υπηρεσία.
Η υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Εύη Χριστοφιλοπούλου, έχει τις μέρες αυτές σειρά επαφών με τους φορείς για το ζήτημα της χρήσης Ψηφιακών Υπογραφών και την ηλεκτρονική διακίνηση της πληροφορίας. Κατά τις συναντήσεις αυτές ζητά τη δέσμευση των Υπουργείων ότι θα τηρήσουν τα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης των Ψηφιακών Υπογραφών στο σύνολο του δημόσιου τομέα. Επίσης ζήτησε από την Υπηρεσία Ανάπτυξης Πληροφορικής (ΥΑΠ) του ΥΔΜΗΔ να συνεργαστεί στενά με τα υπουργεία, προκειμένου να συγκροτηθεί σύστημα παρακολούθησης της εξοικονόμησης πόρων από την εφαρμογή των Ψηφιακών Υπογραφών.