Έχοντας πιάσει από νωρίς τον παλμό της διαφημιστικής αγοράς, η Google έχει καταφέρει να καταστήσει τις διαφημίσεις σε κινητές συσκευές μια πηγή εισοδήματος η οποία κατευθύνει στα ταμεία της κάτι περισσότερο από το μισό των παγκόσμιων διαφημιστικών εσόδων μέσω κινητών. Για την ακρίβεια στη mobile διαφήμιση αντιστοιχούν παγκοσμίως 8,8 δισ. δολάρια, ενώ τα 4,61 από αυτά, δηλαδή το 52% εισρέουν προς τη Google.
Τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν στο eMarketer επιβεβαιώνουν το μεγάλο προβάδισμα της Google από ανταγωνιστές της, όπως το Facebook και το Twitter.
Η πορεία, αλλά και η διεύρυνση της απόστασης αναμένεται να συνεχιστεί και το 2013, με τη Google να λαμβάνει, το 2013, μερίδιο της παγκόσμιας mobile διαφήμισης κοντά στο 56%. Παρόμοιο είναι το σκηνικό στην online διαφήμιση, η οποία παρήγαγε συνολικά έσοδα 104 δις δολάρια το 2012.
Στον τομέα αυτό, το μερίδιο της Google είναι περίπου 32%, ενώ η επόμενη μεγαλύτερη είναι η Facebook με 4% και τρίτη η Yahoo με 3,3%. Η ποσοστιαία κατανομή δίνει για τη Google 33 δισ. δολάρια, δηλαδή περίπου το 60% των συνολικών της εσόδων που το 2012 έφτασαν. στα 50 δισ. δολάρια.