Το νέο τιμολογιακό πακέτο που ανακοίνωσε η Wind με την ονομασία W επιβεβαιώνει τη στροφή των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας στο να παρέχουν ως βασικό συστατικό των τιμολογιακών τους πακέτων κλήσεις προς όλα τα δίκτυα, αντί των κλήσεων on net. Ο δρόμος για μια τέτοια εξέλιξη άνοιξε με τη μείωση των τελών τερματισμού στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και με ενδιαφέρον αναμένεται, αν και σε ποιο βαθμό, είναι δυνατόν να διαφοροποιήσει τα μερίδια αγοράς των τριών εταιρειών.
Η αρχή έγινε από τη Vodafone με τα Vodafone Red, πρόγραμμα, με 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα δίκτυα (περιλαμβάνει και τα σταθερά τηλεφωνικά δίκτυα). Η Vodafone διαφοροποιεί την τελική τιμή των πακέτων της, Vodafone Red, βάσει των δυνατοτήτων πλοήγησης στο διαδίκτυο που παρέχει, ενώ έχει συμπεριλάβει και μια σειρά από άλλες σύγχρονες υπηρεσίες.
Το νέο συμβόλαιο W της Wind είναι απλό, δεν μπερδεύει τον καταναλωτή και αγγίζει τη μερίδα των συνδρομητών που κάνουν σημαντική (όχι υπερβολική) χρήση της κινητής τηλεφωνίας. Θεωρητικά το πακέτο αυτό πριν αλλάξουν προσανατολισμό οι εταιρείες κόστιζε τουλάχιστον τη διπλάσια τιμή. Η Wind έχει ήδη επικοινωνήσει μέσω προηγούμενης καμπάνιας πως πρόθεσή της είναι να προσφέρει οικονομικότερη επικοινωνία.
Η Cosmote, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, δεν έχει δώσει έμφαση στις κλήσεις προς όλους, με τη βοήθεια εκτεταμένης επικοινωνιακής καμπάνιας, ωστόσο πουλά πακέτα που δεν ξεχωρίζουν τις κλήσεις με βάση το δίκτυο και τα οποία διαθέτει μέσω της ιστοσελίδας της και με έκπτωση.
Η νέα γενιά τιμολογιακών πακέτων εκτός από τις κλήσεις προς όλους ως βασικό συστατικό περιλαμβάνει ακόμη αυξημένη δυνατότητα για πλοήγηση στο διαδίκτυο (περισσότερα MB) ενώ ελαχιστοποιεί τις επιδοτήσεις για συσκευές.