Κατά 37% αυξήθηκε το 2012 η κοινή πελατειακή βάση της hellas online με τη Vodafone μέσω της παροχής συνδυαστικών πακέτων κινητής, σταθερής και adsl internet και έφτασε να αποτελεί το 36% του πελατολογίου.
Όπως σημειώνεται σε παρουσίαση της εταιρείας προς τους αναλυτές η αύξηση των πελατών με συνδυαστικές υπηρεσίες έχει συμβάλει στη βελτίωση των δεικτών που αφορούν το churn.
Παράλληλα η συμμετοχή των ελεγχόμενων καναλιών πωλήσεων από την εταιρεία ενισχύθηκε περαιτέρω το 2012 προσεγγίζοντας το 70% γεγονός που οδήγησε στην μείωση του κόστους απόκτησης πελάτη. Έτσι, σύμφωνα με την ίδια παρουσίαση οι εξωτερικοί συνεργάτες έδωσαν το 2012 στη hol το 31% των πωλήσεών της από 38% το 2011, 49% το 2010 και 81% το 2009, τα καταστήματα της Vodafone το 48,6% (από 35,% το 2011) το εσωτερικό call center της εταιρείας το 15,8% (από 17,5% το 2011), ενώ οι online αιτήσεις το 4,7% από 9,2% το 2011.
Οι στόχοι της hol για το 2013 μεταξύ άλλων είναι να περάσει σε κερδοφορία προ φόρων (EBT), να διατηρήσει τη λειτουργική κερδοφορία και τις λειτουργικές ταμειακές ροές σε υψηλά επίπεδα, να μειώσει περαιτέρω τον τραπεζικό δανεισμό, να εμπλουτίσει τις υπηρεσίες λιανικής με νέα πακέτα.