Σε μια ολοένα και πιο Διαδικτυωμένη Κοινωνία, ένας αυξανόμενος αριθμός συσκευών αναμένεται να χρησιμοποιούν ευρυζωνικές διασυνδέσεις προκειμένου να παρέχουν ένα μεγάλο εύρος πλούσιων υπηρεσιών επικοινωνίας και πολυμέσων, κάθε στιγμή, παντού. Ακόμα πιο προηγμένες λύσεις δικτύου απαιτούνται προκειμένου να ανταποκριθούν στη ζήτηση υψηλότερης απόδοσης, και η φυσική λύση για τις επιχειρήσεις είναι η υπογραφή συμβολαίων managed services με συνεταίρους που αναλαμβάνουν την ευθύνη για δραστηριότητες όπως αυτές του να λειτουργούν και να διαχειρίζονται τα δίκτυα τους.
Όντας ο κορυφαίος πάροχος στην τεχνολογία επικοινωνίας παγκοσμίως, η Ericsson (NASDAQ: ERIC) πρωτοστάτησε στα managed services στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και εξακολουθεί να είναι ο πρωτοπόρος στο συγκεκριμένο τομέα. Με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση δικτύων multi-vendor, multi-technology, η Ericsson εκβιομηχανοποίησε την έννοια παροχής managed services σε πολλαπλούς παρόχους μέσω εξαιρετικών Παγκόσμιων Κέντρων Εξυπηρέτησης και μιας δυνατής οργάνωσης των υπηρεσιών τομέα.
Ο Magnus Mandersson, Head of Business Unit Global Services, λέει: “Είμαστε πολύ περήφανοι που ξεπεράσαμε το κομβικό σημείο του 1 δισεκατομμυρίου συνδρομητών. Πετύχαμε αυτό το στόχο μέσω της δημιουργίας στενών σχέσεων με τους πελάτες, τις λειτουργίες και διαδικασίες υψηλής απόδοσης και τους ταλαντούχους ανθρώπους μας που αποτελούν την καρδιά της Ericsson στον τομέα των επιχειρηματικών υπηρεσιών. Αυτό το ορόσημο είναι μία ακόμη σημαντική στιγμή στο ταξίδι μας. Το επόμενο βήμα είναι να κάνουμε τη μετάβαση από τις παραδοσιακές υπηρεσίες διαχείρισης στα Experience Centric Managed Services”.