Η Lenovo Group ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο οικονομικό τρίμηνό της, που έληξε στις 31 Μαρτίου 2013. Η Lenovo είχε μια ισχυρή παρουσία, σημειώνοντας ένα ετήσιο ρεκόρ πωλήσεων US$ 34 δισεκατομμύρια, αυξημένο κατά 15% από έτος σε έτος, ένα ρεκόρ ετήσιων προ φόρων εισοδημάτων US$ 801 εκ., που αντιστοιχεί σε αύξηση 38% από έτος σε έτος και κέρδη US$635 εκατομμύρια αυξημένα κατά 34%. Ενώ η Lenovo συνεχίζει τη συνεχώς ανοδική της πορεία προς το να αναδειχθεί ο #1 κατασκευαστής PC στον κόσμο, σημείωσε ένα ετήσιο ρεκόρ παγκόσμιου μεριδίου αγοράς στο 15,5%, και επιτάχυνε τον μετασχηματισμό της σε μια κορυφαία ανταγωνιστική εταιρεία της PC Plus εποχής όντας #3 στην παγκόσμια κατάταξη, με μερίδιο 5,9% στην αγορά των Smart Connected Devices.
Τα συνοπτικά αποτελέσματα έχουν ως εξής:
- Ρεκόρ ετήσιων προ φόρων εισοδημάτων US$ 801 εκ. και κέρδη US$635 εκατομμύρια
- Ρεκόρ ετήσιων πωλήσεων US$34 δισεκατομμύρια
- Ρεκόρ ανά το κόσμο αποστολής υπολογιστών 52,4 εκ. και ρεκόρ παγκόσμιου μεριδίου αγοράς στο 15,5%
- Βασικά ετήσια κέρδη EPS ανά μετοχή 6,16 US cents, ή 47,78 HK cents
- Καθαρά ταμειακά αποθέματα US$ 3,1 δισ. (από 31 Μαρτίου 2013)
Σε προϊοντικό επίπεδο:
Οι παγκόσμιες ενοποιημένες πωλήσεις των laptops της Lenovo για το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο μειώθηκαν κατά 2% από έτος σε έτος στα US$4,2 δισ συνεισφέροντας 53% στις συνολικές πωλήσεις της εταιρίας. Κατά την ίδια περίοδο οι παγκόσμιες αποστολές laptops της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 0,4% από έτος σε έτος, παρά την μείωση της συνολικής αγοράς κατά 14,2%. Κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, η Lenovo ανακοίνωσε την παγκόσμια διάθεση των διαφόρων νέων laptop PCs, με πρώτα τα IdeaPads U310 και U410, τα λεπτά και ελαφριά Ultrabooks with 10-finger touch, αλλά και τα IdeaPad Z400 και Z500 “entertainment-optimized” laptop PCs, που διαθέτουν μοναδικό ενισχυμένο ήχο, ιδανικό για ψυχαγωγία στο σπίτι αλλά και εκτός. Για τους επαγγελματίες η Lenovo λάνσαρε το νέο ThinkPad T431s, την λεπτότερη “T-series” σειρά που έχει κυκλοφορήσει, τα οποία εντάχθηκαν στην διασημότερη σε πωλήσεις σειρά της Lenovo.
Κατά το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο, οι αποστολές desktop PC της Lenovo, που πραγματοποιήθηκαν διεθνώς, παρέμειναν στα ίδια επίπεδα από έτος σε έτος, παρά την πτώση της βιομηχανίας κατά 12,2% παγκοσμίως. Οι ενοποιημένες πωλήσεις των desktop PC της Lenovo για την ίδια περίοδο μειώθηκαν 2% σε US $ 2,4 δισ. ή 30% επί του συνόλου των πωλήσεων της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο. Κατά το τέταρτο τρίμηνο, η Lenovo εισήγαγε το Horizon, ένα all-in-one tablet PC και το πρώτο «interpersonal PC» της εταιρείας, μία multi-user, multi-touch, multi-mode συσκευή για το σπίτι, που επιτρέπει στους χρήστες να μετατρέπουν την εμπειρία του προσωπικού υπολογιστή σε μια κοινή εμπειρία computing.
Η Lenovo παρέμεινε ισχυρή ως η #2 κατασκευάστρια smartphone της Κίνας, καταφέρνοντας ταχεία ανάπτυξη σε όλή τη Mobile Internet Digital Home (MIDH) σειρά προϊόντων. Οι αποστολές smartphone της εταιρείας αυξήθηκαν 206% κατά το τέταρτο τρίμηνο, ένα σημαντικό premium στη συνολική αγορά της Κίνας, η οποία αυξήθηκε κατά 117%. Αυτό ισοδυναμεί με 3,5% αύξηση μεριδίου από έτος σε έτος και 13% μερίδιο αγοράς στο τέταρτο τρίμηνο. Οι ενοποιημένες πωλήσεις των προϊόντων MIDH αυξήθηκαν κατά 74% σε US$736.000.000, που αντιστοιχεί σε 9% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας. Η Lenovo ανακοίνωσε πολλά νέα smartphones κατά το τέταρτο τρίμηνο, με πρώτο το νέο K900, ένα premium smartphone 5,5 ιντσών, με εξαιρετικά λεπτό προφίλ 6,9 mm και φωτογραφική μηχανή υψηλής απόδοσης˙ όλα λειτουργούν με επεξεργαστή Intel Atom.