Συνεργασία με το διαδικτυακό κατάστημα της Amazon ανακοίνωσαν τα καταστήματα Public, του ομίλου Π. Γερμανού. Αφορά τη διάθεση της πλήρους γκάμας των ελληνικών βιβλίων, cd και dvd, μέσω της πλατφόρμας της Amazon.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο των καταστημάτων Public Ρόμπυ Μπουρλά «ο πρωταρχικός στόχος από την κίνηση αυτή δεν είναι το κέρδος». Όπως είπε, «προκειμένου να γίνει αυτή η συνεργασία η εταιρεία μειώνει το περιθώριο κέρδους της, δηλαδή πρακτικά δεν θα έχει κέρδος». Ο ίδιος δήλωσε πως σε αυτή τη φάση δεν είναι σε θέση να εκτιμήσει ούτε την αγορά στην οποία απευθύνεται το Public μέσω της Amazon και ο στόχος είναι αρχικά να γίνει γνωστό στις ελληνικές κοινότητες του εξωτερικού η δυνατότητα αυτή της αγοράς προϊόντων πολιτισμού μέσω του παγκοσμίως γνωστού διαδικτυακού καταστήματος. Πρόσθεσε χαρακτηριστικά, «νούμερα θα είμαι σε θέση να σας πω σε ένα χρόνο».
Εξηγώντας τη συμφωνία σημείωσε επίσης τα εξής: «Η συνεργασία των Public με την Amazon αποτελεί μία “out-of-the-box” επιχειρηματική πρακτική, όπου δύο εταιρείες που κατά τα φαινόμενα είναι ανταγωνιστικές ξεκινούν μία εμπορική συνεργασία. Την ώρα που η ελληνική αγορά προϊόντων πολιτισμού παρουσιάζει σημαντικές δυσκολίες, αυτή η συνεργασία δίνει τη δυνατότητα να απευθυνθούμε σε 6 εκατ. και πλέον Έλληνες, δίνοντας μια θετική πνοή σε όλη την αλυσίδα της αγοράς όπως εκδότες, δισκογραφικές, δημιουργούς κλπ. Πιστεύω ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις μέσα από τέτοιες καινοτόμες κινήσεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά».
Ο διευθύνων σύμβουλος της εν λόγω εταιρείας αναφερόμενος επίσης στην ανάπτυξη του δικτύου των Public είπε πως μέχρι τις αρχές του 2014 ο αριθμός των καταστημάτων θα είναι 50 από 30 σήμερα και 11 πριν ένα χρόνο.
Ειδικότερα αναφορικά με τη συμφωνία, οι 6.000.000 Έλληνες ομογενείς, φοιτητές και κάτοικοι εξωτερικού σε 37 χώρες όλου του κόσμου θα έχουν πρόσβαση σε 50.000 ελληνικούς τίτλους βιβλίων, cd και dvd αφού στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Amazon, τα Public προσφέρουν την πλήρη γκάμα των ελληνικών προϊόντων πολιτισμού σε όλο τον κόσμο. Στην πρώτη φάση διατίθενται 39.000 τίτλοι ελληνικών βιβλίων, cd και dvd που είναι ήδη διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της Amazon, ενώ ο αριθμός αυτός σταδιακά θα φτάσει τις 50.000.
Ήδη τα ελληνικά προϊόντα πολιτισμού είναι διαθέσιμα σε όλο τον ελληνόφωνο κόσμο της Ευρώπης σε χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Δανία, η Γαλλία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Ιταλία, το Λουξεμβούργο, η Ισπανία, η Ολλανδία, το Βέλγιο και άλλες χώρες ενώ από 1η Ιουνίου σε Αμερική, Καναδά, Αυστραλία κ.α. Να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο αυτής της πρωτοποριακής για τα ελληνικά δεδομένα συνεργασίας, η Amazon, μετά από πρωτοβουλία και παρότρυνση των Public (www.public.gr), εγκαινιάζει για πρώτη φορά τη δυνατότητα αναζήτησης με τη χρήση ελληνικής γραμματοσειράς στην ιστοσελίδα του μεγαλύτερου παγκοσμίου e-retailer. Η διαδικασία αυτή γίνεται για πρώτη φορά και είναι σε συνεχή βελτιστοποίηση.
Όπως είναι γνωστό η Amazon είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως με πωλήσεις άνω των 60 δισ. δολ. ετησίως, έχει βραβευτεί για πολλά συνεχόμενα χρόνια ως η πιο πελατοκεντρική εταιρεία στον κόσμο, διαθέτει το μεγαλύτερο διεθνές πελατολόγιο και την ευρύτερη γκάμα προϊόντων ενώ διαρκώς εργάζεται για να προσφέρει τις χαμηλότερες δυνατές τιμές στους πελάτες της.
Στην παρουσίαση της συνεργασίας αυτής συμμετείχαν γνωστοί δημιουργοί από τον κόσμο των γραμμάτων και τεχνών και συγκεκριμένα η στιχουργός Λίνα Νικολακοπούλου και η συγγραφέας Αμάντα Μιχαλοπούλου οι οποίες τοποθετήθηκαν για τη νέα πρωτοβουλία των Public και τη σημασία που έχει αυτή για τους Έλληνες δημιουργούς.