Την οικονομία που είναι σήμερα αναγκαία σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις «υπηρετούν» το διάστημα αυτό τα πακέτα υπηρεσιών στις τηλεπικοινωνίες, αλλά και οι περισσότερες προωθητικές ενέργειες.
Οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες που βλέπουν τα έσοδά τους συνεχώς να μειώνονται δίνουν τη μάχη με τη συγκέντρωση όλων των αναγκαίων υπηρεσιών για ένα νοικοκυριό ή μια επιχείρηση σε ένα ενιαίο τιμολόγιο, με δέλεαρ σημαντικές εκπτώσεις. Ακόμα και η Cosmote η οποία δεν έχει τη δυνατότητα να παρέχει στα πακέτα της υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας του ΟΤΕ – όπως η Vodafone η οποία έχει εισέλθει στο μετοχικό κεφάλαιο της hellas online και συνεργάζεται και εμπορικά μαζί της ή η Wind η οποία έχει ενσωματώσει τη σταθερή τηλεφωνία – το διάστημα αυτό διαφημίζει τα οικογενειακά της πακέτα (συνδέσεις κινητής για όλα τα μέλη μιας οικογένειας).
Παράλληλα η Vodafone λανσάρει το πρόγραμμα Red με απεριόριστη ομιλία και SMS και προς τα τρία δίκτυα (με πολιτική ορθής χρήσης) αλλά και μια σειρά από άλλες σύγχρονες υπηρεσίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι αν ο καταναλωτής πάρει συνδυαστικά και τη σταθερή τηλεφωνία και επιλέξει οικογενειακό ή εταιρικό πακέτο, μπορεί να μειώσει το λογαριασμό του στο μισό.
Από την πλευρά της η Wind τις προηγούμενες μέρες επικοινώνησε το γεγονός ότι οι τιμές της μειώθηκαν την τελευταία τριετία κατά 30%.
Την ίδια στιγμή οι εταιρείες βλέπουν τα έσοδά τους να μειώνονται (εκτός από ορισμένους εναλλακτικούς που ακόμα βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης). Πληροφορίες λένε πως εκτός από τη μεγάλη πτώση εσόδων που εμφανίζεται στην κινητή το πρώτο τρίμηνο, σημαντική μείωση εσόδων, συνέπεια της κρίσης, θα έχει και ο ΟΤΕ (σταθερή τηλεφωνία) ο οποίος ανακοινώνει αποτελέσματα τριμήνου αμέσως μετά το Πάσχα.