Μιλώντας για μεγάλα μεγέθη, στις ΗΠΑ, ο πάροχος σταθερής τηλεφωνίας και τηλεόρασης Dish, κατέθεσε προσφορά για την εξαγορά του δικτύου κινητής Sprint, όντας διαθέσιμοι να πληρώσουν 25,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Το αποτέλεσμα θα είναι να δημιουργηθεί ένας ενιαίος πάροχος για σταθερή, κινητή και ίντερνετ και τηλεόραση που θα διαχειρίζεται ένα τεράστιο πελατολόγιο.
Φαίνεται πως αυτή είναι η τάση στον χώρο της τηλεφωνίας: να ενοποιούνται οι εταιρείες και να διαμορφώνουν «πολυκαταστήματα» υπηρεσιών συνδεσιμότητας και περιεχομένου συγκεντρωμένα σε μία εταιρεία.
Το δίκτυο κινητής Sprint βρίσκεται ήδη σε διαδικασία εξαγοράς από την Ιαπωνική SoftBank, αλλά η προσφορά της Dish σίγουρα θα ταράξει τα νερά. Κι αυτός είναι ο σκοπός της άλλωστε, έστω κι αν γνωρίζει πως αν σπάσει σε αυτό το στάδιο η συμφωνία με την SoftBank, η Sprint θα κληθεί να πληρώσει 600 εκατομμύρια δολάρια ρήτρα.
Είναι, όμως, τόσα πολλά τα λεφτά και τόσο «λογική» η προσπάθεια της Dish να δημιουργήσει ένα mega-πάροχο τηλεφωνίας, επικοινωνιών και περιεχομένου που τη συμφέρει. Γι αυτό άλλωστε η συνένωση υπηρεσιών και οι συγχωνεύσεις εταιρειών που ασχολούνται με την επικοινωνία είναι κοινή πρακτική σε όλο τον κόσμο. Αν αυτό, τώρα, είναι καλό ή κακό για τον καταναλωτή, δεν μπορούμε να σας δώσουμε απαντήσεις. Όλα εξαρτώνται από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρείας σε συνδυασμό.