Δικαστήριο της Καλιφόρνια επιδίκασε στην Apple, αποζημίωση 53 εκατομμυρίων δολαρίων προς τους χρήστες που υπέβαλαν συνολική αγωγή εναντίον της, εγκαλώντας την για άρνηση παροχής τεχνικής υποστήριξης στο πλαίσιο της εγγύησης στις συσκευές τους iPhone και iPod Touch.
Ο λόγος που τα εξουσιοδοτημένα κέντρα τεχνικής υποστήριξης της Apple, αρνούνται να παρέχουν εγγύηση και εν γένει επισκευή στα προϊόντα είναι το γεγονός ότι η Apple, σε ορισμένα σημεία της συσκευής (πχ.στο βάθος της υποδοχής του hands free, καθώς και κοντά στην υποδοχή φόρτισης) έχει τοποθετήσει ειδικούς χάρτινους δείκτες που κατασκευάζει η 3Μ, οι οποίοι αλλάζουν χρώμα από λευκό σε ρόζ ή κόκκινο αν έρθουν σε επαφή με νερό ή άλλο υγρό.
Με βάση αυτή την ένδειξη, οι τεχνικοί είχαν την οδηγία από την Apple, να συμπεραίνουν αυτομάτως και χωρίς περαιτέρω έλεγχο ότι οι συσκευή είχε βραχεί και άρα, όχι απλά βρίσκεται εκτός εγγύησης, αλλά δεν επισκευάζεται και ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος πλήρους αντικατάστασης.
Η 3Μ όμως, πρόδωσε την Apple, παραδεχόμενη επισήμως ότι οι δείκτες υγρασίας της μπορούν να αλλάξουν χρώμα απλά με την υγρασία του περιβάλλοντος και όχι απαραίτητα μετά επαφή με νερό. Έτσι η συλλογική αγωγή των πελατών βρήκε νομική βάση και κατά συνέπεια δικαιώθηκαν.
Αν και η Apple δέχθηκε να αποζημιώσει έναν-έναν τους πελάτες της που συμμετείχαν στην αγωγή, δεν έχει αποσύρει τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου που βασίζεται στoυς αυτοκόλλητους αισθητήρες της 3Μ.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η τακτική για τον εντοπισμό υγρασίας δεν αφορά μόνο την Apple, αλλά σχεδόν όλους τους κατασκευαστές, οι οποίοι συνήθως ακολουθούν την ίδια τακτική άμεσης ακύρωσης της εγγύησης.